Macbook Intel Core 2 Duo 2.6GHz doet wat ik wil?

Als je geduld hebt:
Black Friday valt op 30 november. Apple zelf gooit dan ook alle hardware in de aanbieding (-100 euro is niet ongebruikelijk).

Ik denk overigens dat de mac mini's en de iMac's een update gaan zien eind dit laatste kwartaal. Je kan dan ook vaak de voorlaatste generatie voor minder geld oppikken.
 
Je kan dan ook vaak de voorlaatste generatie voor minder geld oppikken.

En als je dan toch wacht, die voorlaatste generatie eind januari met btw-korting bij de Mediamarkt. Da's ook vaste prik tegenwoordig.
 
Macbookpro uit 2008 hier, unibody met losse accu. werkt prima, maar een recente mac mini is echt een aanrader. stukken vlotter, al helemaal met een SSD er in. Bij Apple kan je wel elke keer blijven wachten, maar als je er gewoon een nodig hebt zou ik er gewoon een aanschaffen.als het niet echt de bedoeling is dat je er continu mee gaat slepen zou ik een mac mini verkiezen boven een book..
 
ik werk zelf op een mac unibody ( 2008 ), met de volgende specs:

intel duo 2.4 core duo
4 gb ram 1066Hz ddr3


draai logic pro 9 en alles gaat prima. Produceer techno enz met alleen software plugins, bergen fx plugins en veel samples, en hij doet nooit moeilijk.
Alleen die SSD is wellicht een goed idee. Het is namelijk wel zo dat de buffer van de HDD anders soms nogal vol is met al die samples, en dan afentoe een overload te verwerken krijgt. Het dit zelf opgelost door er gewoon een snellere schijf aan te hangen. erin plaatsen is niet zon goed idee, want die maken (tenzij uiteraard ssd) nogal kabaal.

Je kunt inderdaad ook je cd speler eruit halen, en daar een extra schijf plaatsen
 
Laatst gewijzigd:
het is een imac geworden :)

imacpresonus.jpg
 
Back
Top