Video technology Rhytmic 10 demotrack

reddread

Muzique Plastique
Lid sinds
10 juni 2004
Berichten
4.611
Locatie
Friesland
Dit weekend kocht ik een Video technology Rhytmic 10 keyboard op een vlooienmarkt.

een soort squarewave achtige sound met hele simpele synthfuncties: golfvorm keuze en presetenvelope keuzes.

heeft ook een analoge ritmebox aan boord waarvan 1 ritme zelf te programmeren is.
kun je realtime inkloppen en het apparaat past zelf een soort van quantize toe, je zit nooit naast de tel..

Just for fun heb ik er een trackje mee gemaakt

enjoy!

 
Geinig :)

Een kruising tussen een synth en een keyboard lijkt wel. Die moet ik op mijn gadget-lijst zetten. (Hm wacht eens ik héb geen gadget lijst. Nouja bij deze dan.)
 
Een vriend van me heeft er eentje die hier heel veel op lijkt, maar volgens mij van een ander merk is. Anyway, voor wat het is, heb je hier nog aardig wat uit weten te halen. Verder kan ik er niet echt wild van worden. Wat moet je verder met zo'n ding? Maar dat zal wel niet de juiste vraag zijn.
 
Wat moet je verder met zo'n ding? Maar dat zal wel niet de juiste vraag zijn.

Is juist een goeie vraag

Ja wat moet je er mee?
dat weet ik eigenlijk ook niet.:D

Deze vraag kan ik me bij een groot deel van mijn bezittingen wel stellen. (en dat doe ik ook wel eens)

wat heb je echt nodig?

mmm.... het wordt wat te filosofisch denk ik.
 
Ik vind hem wel koel klinken. Hij ziet er uit als een PSR-480 maar het geluid is anders.
 
grappig, volgens mij kan het best werken met een sloot effecten en processing.(Doen!! :okdan: ) Zo gort droog heb ik zoiets van ´mwa´


Ik heb hem juist vrij droog opgenomen om een goed beeld te geven van de geluiden die er in zitten.

Ben het met je eens dat met processing en veel effecten het nog veel beter kan klinken.
zal vast nog wel eens komen :okdan:
 
is de Rhytmic 8 niet meer uitgebreider dan de Rhytmic 10?

ik kan niks vinden meer op internet maar zal nog eens goed zoeken.
 
Back
Top