• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer ADA8000 en Ultra DI Pro (4-voudig)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JorgV

Stamgast
Lid sinds
30 november 2006
Berichten
277
Locatie
Tilburg
Zo af en toe duikt er eens eentje op, en hier is er weer een :W

Behringer ADA8000 adat (8 i/o xlr)
Uiteraard in prima staat, altijd op zolderkamerstudio gestaan in vaste rookvrije setup. Overbodig geworden wegens leegloop van hardwaresynths en aanschaf losse mic-preamp.

Ik hou mijn prijs vast op €130 - nieuwprijs is nog altijd €200 dus dat is heel redelijk.


=======
Ook nog gevonden:
Behringer ULTRA DI Pro 4-voudige DI in een 19" unit.
€50
=======

Ophalen (vlakbij station Tilburg Reeshof) heeft enorme voorkeur
 
Wat interesse, niks definitiefs. Iemand deed mij een bod voor e.150 voor beide - dat vind ik wel een mooie :) . Prijs voor de losse ADA8000 blijft staan.
 
ADA8000 blijft toch hier -> wordt dus niet meer verkocht!

Als iemand voor weinig de 4-voudige 19" Behriner DI op wil komen halen (misschien ruilen tegen ook iets van weinig waarde :)) , u zijt welkom!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top