Midi out voor Propellerhead Reason !!!!!!!

Niet echt. Maar gezien de staat hoe het er nu uitziet zal het wellicht over een maand wel beschikbaar zijn. Maar goed, ik ben geen ontwikkelaar en propellerhead moet ook nog de boel goedkeuren voor het in de shop komt.
 
minder nieuws, reactie vandaag van Propellerhead is dat deze RE er niet komt, want hij maakt gebruikt van een extern prgtje om de verbinding met midi out te maken. Het is geen inbreuk op wat dan ook maar past niet bij de filosofie van "futureproof"-heid volgens de propellerheads.

Helaas .... of wordt vervolgd ? Er is in ieder geval wel bewezen dat midi out gewoon mogelijk is.
 
minder nieuws, reactie vandaag van Propellerhead is dat deze RE er niet komt, want hij maakt gebruikt van een extern prgtje om de verbinding met midi out te maken. Het is geen inbreuk op wat dan ook maar past niet bij de filosofie van "futureproof"-heid volgens de propellerheads.

Helaas .... of wordt vervolgd ? Er is in ieder geval wel bewezen dat midi out gewoon mogelijk is.
Dat kunnen ze toch niet maken zeg !
Ik heb of gebruik zelf geen Reason, maar zo'n beleid is toch weinig klantvriendelijk.
Hoevelen wachten al op die toch wel nuttige functie ?
(Het zal dan wel op de zwarte markt verschijnen. =))

P.s. zijzelf hebben toch ook altijd windows nodig (ook een extern progje) :D
 
Dat is het punt, ze hebben het zo gemaakt dat het niet uitmaakt op wat voor os je zit. Reason op windows xp 32 bit is hetzelfde als op win 7 64 bit als op osx lion versie weet ik t wat.