• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

juno 106 te ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

skuba

De OntWikkeling
Lid sinds
11 september 2009
Berichten
116
Locatie
Amsterdam
Beste mensen,

Ik heb een juno 106 in de studio staan die ik bij een leuk aanbod wel wil ruilen tegen wat anders. De juno ziet er voor zijn leefdtijd erg netjes uit. Hij heeft geen gebreken en heeft een jaartje terug een beurt gehad waarbij de voice chips vervangen zijn. Dus hij kan zo weer een hele tijd probleemloos vooruit.

Ruilopties:
Ik zou graag eens een variant hebben van de yamaha motif, met toetsen aub. De voorkeur gaat daarbij uit naar een wat goedkoper model zodat de ruil zoveel mogelijk met gesloten beurs kan plaatsvinden.
Jomox xbase 888/999
Analoge synth met sequencer en veel knopjes

Of eventueel een ander leuk voorstel. Ik sta echter alleen open voor een ruil met een volledig werken instrument. Optische staat vind ik niet zo belangrijk, maar alles moet het wel doen :)

Ik hoor graag van u,
Alexander



Ik
 
En voor de duidelijkheid: de juno is in amsterdam te testen en af te halen.
 
En nog vergeten: een goede 8-kanaals usb audio interface zou ook erg leuk zijn (motu e.d. )
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top