• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mbase01, Blofeld, Mopho, Gaia, midi-keyboard (maudio)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SirSickSik

zwaar behaard lid
Lid sinds
18 januari 2008
Berichten
1.184
Locatie
Tussen me gear
ok, ik ga proberen het roer om te gooien qua klankopwekking voor mijn hardware setup.... simpelweg 1 vette synth met patchkabel mogelijkheden en/of uit te bouwen met modulair..

Maar daarvoor moet ik eerst een en ander kwijt zodat ik hier ten minste geld voor heb...
Afbeeldingen zijn van internet geplukt!!!

-M-audio keystation 49e midikeyboard. Zelden gebruikt, kwam nagenoeg nieuw van een vriend van me die m ook zelden gebruikte.
E75,-
M-Audio%20Keystation%2049e.jpg


-Mbase01 White Edition Dikke vette analoge basskick voor weinig geld (instant patch-changes zonder wegvallen van je kick!!), al zeg ik het zelf.. Begint al een beetje op leeftijd te komen, waardoor de encoder niet zo goed meer werkt (encoder is 2 jaar ongebruikt geweest ), maar sinds ik mijn midicontroller niet meer eraan heb hangen en m meer gebruik, begint die het weer beter te doen.. dus is gewoon beetje vies.. en als je heel goed zoekt kan je misschien nog een krasje op de lak vinden.
E100,-
mbase01.jpg


-Roland Gaia
Vette analoge bak, 3x VCO met meerdere waveforms en 2 extra variaties op elk, interne automation/pattern record/arpeggiator mogelijkheden. De 'normale' arpeggiator stand heeft 8x8x2 (als ik het goed heb, user/bank patches) arpeggiator mogelijkheden. 4 part fx met distortion/fuzz/bitcrusher, pitchshifter/phaze/flanger, tempo synced delay/pingpong en reverb. Multimode filter met verscheidene pitch/velocity trackers voor verschillende parameters. infra-rood controller om pitch/volume of een van de synth-parameters te besturen (als het goed is ook te recorden). Manual zit erbij en hij's zo goed als nieuw.
E500,-
112880523-roland-gaia-sh01-op-voorraad.jpg


-Waldorf Blofeld
Digitale synthesizer met echt vet veel routingsmogelijkheden. Nieuw gekocht bij feedback als mijn eerste hardware synth met toendertijd de bedoeling om m live te gaan gebruiken.... bleek er geen midi-out op te zitten waar ik als noob eigenlijk automatisch vanuit ging en volledig overheen heb gekeken. Wel flink wat mee gespeeld en genoten maar niet geschikt voor waar ik naartoe wil gaan.. het geluid is voor mij gewoon te mooi haha Er is wel 1 probleem en dat is waarschijnlijk weer een 'niet genoeg gedraait'-probleem en dat is de linker van de 2 main encoders (schijnt ook wel normaal voor de blofeld te zijn).
E275,-
99980906_1.jpg


-Dave Smith Mopho
Nogmaals een dikke vette analoge bak in een klein omhulseltje. Veel modulatie mogelijkheden, maar voor mijn doeleinden te veel menu...
E275,-
9798d1321529016-mopho.jpg


sik
 
oja, ik hoop de mopho nog wel als langste te bewaren omdat het momenteel de enige en best bruikbare synth is voor mijn doeleinden die hier staat..
 
oja, dit alles ruilen tegen een vette analoge synth met veel patch-routing mogelijkheden waar je heerlijke rauwe, freakende, rare geluiden uit kan halen, desnoods met bijbetaling van mijn kant, behoort ook tot de opties..
 
oja, die Gaia is dus geen vette analoge bak, maar een vette digitale bak.. ging even een verkeerde herinnering door mijn hoofd tijdens het typen...
 
Prijs verlaging:

M-audio keyboard: E50,-
Roland Gaia: E400,-
Blofeld: E275,-
Mopho: E275,-
 
blofeld even gereserveerd tot einde v/d maand voor een vriend van mij
 
*Roland Gaia is verkocht en opgehaald

nog in de verkoop:

-Waldorf blofeld
-M-audio midikeyboard

(mopho blijft nog even totdat ik mijn modular in gebruik kan nemen)
 
oja, vergeet ik te zeggen dat de Mbase01 ook nog steeds te koop is voor E100,-
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top