• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK Soundtracs 24-4 inc flightcase

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

154

Lid van de week
Lid sinds
30 januari 2007
Berichten
5.275
Locatie
Amsterdam
Tijdje geleden gekocht via marktplaats.nl, maar zit nog steeds in de flightcase.

Soundtracs Solo 24-4, op maat gemaakte flightcase erbij, 400,-

Ophalen in A'dam Oost, het is een zware jongen dus neem iemand mee om hem van drie hoog naar beneden te krijgen(heb nog steeds spierpijn van het omhoog sjouwen...)

Staat is volgens de vorige verkoper helemaal ok, heb hem zelf nog niet uit de flightcase gehaald maar hij ziet er prima uit. Staat nu een paar maandjes stil dus volgens mij een busje perslucht erbij en je hebt een supermixer voor geen geld.
 
Ik lijk wel gekkenhuis Henkie. 400,- ophaalprijs inc flightcase
 
img0360n.jpg
 
Prachtige britse eq, uitgebreide routing, geen geld!
 
Prima mixer, eq is echt tien keer beter dan A&H of de Mackies van deze wereld, 24 naar 4 naar 2, 6 aux.

375,-
 
Ok 350,- actieprijs tot maandag, komt dat ophalen!!
 
Weekendaanbieding voorbij, prijs naar 375,-
 
350,- voor een van de betere vintage-mixers. 24-4-2, 6 aux, britse superwarme eq's, wel even wat anders dan A&H of Mackie. Inclusief grote op maat gemaakte flightcase. Foto heb ik niet zelf gemaakt maar is wel van deze mixer(vorige eigenaar).
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top