Muziek Centrum Nederland zoekt dancetalent

DJBroadcast

Nieuwkomer
Lid sinds
23 februari 2011
Berichten
14
Amsterdam, mei 2012 - Altijd al een track van Bart B. More, Tom Trago of Nobody Beats The Drum willen remixen? Dit is je kans, want het Unsigned-project van Muziek Centrum Nederland (MCN) gaat weer van start. En inderdaad, een dikke dansvloerklapper is wat we van je willen horen dit jaar. Het eindresultaat zal tijdens ADE 2012 worden gepresenteerd.

Voor de twaalfde achtereenvolgende keer organiseert MCN het Unsigned-project, waarbij jong talent de kans krijgt om een volgende stap in hun carrière te maken. Deze editie krijgen opkomende producers de gelegenheid om onder professionele begeleiding een remix op te nemen.

De geselecteerde deelnemers mogen een remix maken van een track van een gevestigde naam uit de Nederlandse dansscène. Zo stellen Bart B. More, Tom Trago en Nobody Beats The Drum een track beschikbaar om te laten remixen door een nieuwe generatie danceproducers.

De resultaten worden tijdens ADE, de internationale conferentie voor elektronische muziek (17 - 21 oktober in Amsterdam) gepresenteerd. Aanmelden kan tot 4 juni 2012 via mcn.nl/unsigned.

MCN werkt dit jaar samen met hoofdpartner DJBroadcast. Andere partners zijn Red Bull Studio Amsterdam, 22tracks, 3voor12 Dansen met Delsing en Amsterdam Dance Event (ADE). Het artwork wordt deze editie verzorgd door Maslow.
 
Heheh, ik heb me aangemeld :D
 
Kweenie, ik denk dat ik al te lang produceer en dat het niet goed genoeg te vinden is wie of wat ik of we zijn. Maar wie nie waagt... :)
 
Ik ken neus peuteren. Das mijn talent :D
 
Als ze dance talent zoeken moeten ze maar eens wat kandidaten van So you think you can dance opzoeken!
 
Back
Top