• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hoop multi fx

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bassweiler

hardcore tot op het botje
Lid sinds
26 augustus 2004
Berichten
295
Locatie
tja ergens
Ik heb in de aanbieding omdat ik mijn studio in moet krimpen;{=( omdat hij naar kleinere ruimte verhuist

Digidisign Eleven Rack + iets meer dan 1 jaar garantie er nog op!! 500 euro
1x gebruikt compleet met doos en handleidingen en alle poespas wat er bij hoort.

Line 6 Pod x Pro + Podfarm software(die moet je normaal los bij kopen voor 120 euro dacht ik?).
350 euro
Als je de pod x hebt hoef je alleenmaar via usb aan je computer te hangen en een acound aan te maken op line 6 site en de pod farm software wordt automatisch van regestratie overgezet naar jou acound.de pod x is de sleutel zeg maar.
Alles compleet met doos!

Boss GT-Pro 350 euro
super om kicks doorheen te halen in combinatie met een akai MFC 42 Filterbak.
Zeer uitgebreide distortion unit met heelveel inserts en outputs/routings.
compleet met alles wat er bij hoort alleen geen doos meer.

Wat hier boven staat is allemaal met USB om aan de computer tekoppelen met de bij behorende software!!

TC Electronic Fireworx 500euro
zonderdoos en en handleiding(kan ik niet meer vinden) maar verder netjes in orde!

3x
Akai MFC 42 elk 175 euro

Akai MFC 42 elk 175 euro

Akai MFC 42 elk 175 euro

Behringer FX module 75euro

Spullen zijn in nette staat en staan in rook vrije studio,zijn er ook nooit uitgeweest!

liefst ophalen maar kan ook verzenden(wel voor je eigen rekening)

PB ij maar voor intresse:okdan:
 
even wat aanpassingen

Ik heb in de aanbieding omdat ik mijn studio in moet krimpen;{=( omdat hij naar kleinere ruimte verhuist

Digidisign Eleven Rack + iets meer dan 1/2 jaar garantie er nog op!! bieden vanaf 400 euro
1x gebruikt compleet met doos en handleidingen en alle poespas wat er bij hoort,dus ook protools le er bij.

Line 6 Pod x3 Pro.
bieden van af 250 euro.
Alles compleet met doos!

Boss GT-Pro bieden vanaf 250 euro
super om kicks doorheen te halen in combinatie met een akai MFC 42 Filterbak.
Zeer uitgebreide distortion unit met heelveel inserts en outputs/routings.
compleet met alles wat er bij hoort alleen geen doos meer.

Wat hier boven staat is allemaal met USB om aan de computer tekoppelen met de bij behorende software!!

TC Electronic Fireworx bieden vanaf 450euro
zonderdoos en en handleiding(kan ik niet meer vinden) maar verder netjes in orde!

3x
Akai MFC 42 elk 175 euro

Akai MFC 42 elk 175 euro

Akai MFC 42 elk 175 euro

Behringer FX module 75euro

Spullen zijn in nette staat en staan in rook vrije studio,zijn er ook nooit uitgeweest!

liefst ophalen maar kan ook verzenden(wel voor je eigen rekening)

PB ij maar voor intresse:okdan:
 
eleven rack is weg en

2x mfc,s zijn weg dus nog 1 over!!

line 6 is weg

gt pro is gereserveerd
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top