[techno] swingend, hard, funky, retro

forcesupreme

links hangend lid
Lid sinds
11 februari 2003
Berichten
521
Locatie
een notendop
Oi!

Forcesupreme - Blockrocking

Het is funky, energiek, best wel stevig, veel percussie, en heeft wat oldskool vocalen erin zitten, met 1 erg uitgemolken vocal, die toch best wel tot zijn recht komt...

Het is geen creatief hoogstandje, dus verwacht geen ingewikkelde melodien, gewoon een lekkere dans&stuiter plaat... al zeg ik het zelf...

Maar goed...

Oordeelt zelf!

Ik zit nog te twijfelen of er een leuke stab ofzzo bij moet, maar toch vind ik hem zo ook wel lekker...

gemaakt in renoise btw

[edit]De link doet t niet meer, volgens mij ben ik over mijn bandwidth heen ofzow... fokkin planet internet...[/edit]
 
Laatst gewijzigd:
Sjesus man ... hoeveel tracks maak jij per dagdeel ? hehe... Ik ga hem zo luisteren... zal wel weer fijn zijn!
 
shit, lekker zeg.

lekker trekje, dansbaar!
lekker sfeertje, lekker melig trackje.

---------------------------------------------------

totaal: 4x lekker
 
Ik zit hier te wiebelen op mijn bureustoel bij het horen van deze superplaat. Wat een geweldig ritme en mooie percussie. De geclipte samples maken het lekker hard. Er zit geen melodie in, maar de overkill aan creativiteit die je er in gegooid heeft maakt deze track tot een ware floorfiller!
Complimenten! :halleluja
 
Stuiter!

Die vocal samples zijn echt briljant! Gewoon beuken recht in je smoel niks mis mee muziek. :)

Qua mix zou die kick wat strakker kunnen zijn dattie meer knalt maar da's misschien overkill.





Maar eh, weet Ben Liebrandt dat je zijn backups van z'n samplers hebt gejoept? ;)
 
de link is dood,, doe je dat expres?? Ben nu wel heeeel nieuwsgierig
 
Origineel geplaatst door bobaphat
de link is dood,, doe je dat expres?? Ben nu wel heeeel nieuwsgierig

JA:D! nee, volgens mij is er teveel van mijn planet account gedownload, dus zal de er te veel bandwith (ofzoiets?) gebruikt, en dat vinden ze daar neit zo leuk kennelijk...

Ik zal ff een andere plek zoeken...
 
ik vind dit ook wel kewl.. vind hem alleen na de 3.5 a 4 minuten wel een beetje saai worden.. t blijft steeds hetzelfde.. weinig variatie... tot de 3.5 a 4 minuten is het een zeer kewl nummerke...
 
Origineel geplaatst door Impossible
ik vind dit ook wel kewl.. vind hem alleen na de 3.5 a 4 minuten wel een beetje saai worden.. t blijft steeds hetzelfde.. weinig variatie... tot de 3.5 a 4 minuten is het een zeer kewl nummerke...

hier ben ik t mee eens
 
PAGINA IS NIET TOEGANKELIJK
De door u opgevraagde pagina bestaat wel, maar is niet voor iedereen toegankelijk. Als het hier om een redactionele pagina van Planet Internet gaat, kunt u een bericht sturen naar redactie@planet.nl.
U belt kennelijk niet in via het Planet Internet netwerk. Daarom kunt u niet doorklikken naar de opgevraagde pagina. Als u abonnee wordt bij Planet Internet kunt u binnenkort wel doorklikken naar de gewenste pagina. Klik hier voor meer informatie.

403 - FORBIDDEN

How nice... :(
 
Godsamme zeg. wat kun jij knallen...... minimale voortstuwende techno met een ouwe school gevoel gezien de samples die je gebruikt.. rob base; die sample heb ik in tijden niet meer gehoord......
Jammer dat er geen melodie inzit...... Begint na een paar minuten inderdaad een beetje te vervelen, verwerk er anders een stab of een melodietje in om het iets spannender te maken......

greetz

jerzz
 
Zit niet echt in de techno,maar moet zeggen dat ik je tracks altijd super toppie vind:okdan:
 
de link werkt hier nog steeds goed hoor?
 
Back
Top