Weird, Wicked but still alive

ik vindt hem ook wel aardig wat me opvalt dat een nummer van 3eneen halve min waar toch eigenlijk steeds het zelfde gebeurt niet gaat vervelen
dus zo saai is ie toch niet
 
Leuk om te horen dat jullie het nog niet zo slecht vinden, wat vinden jullie van de opname kwaliteit, ik heb mijn nieuwe Tascam US 428 USB Audiointerface/controller gebruikt. Ik vindt het ding echt te gek, maar daar zijn de mening over verdeeld geloof ik:D :D :D :D :D Daarnaast heb ik de rest van de track gemaakt met mijn Nord Lead en PolySix

Greeeeeeeetzzzzz Synthfreak:) :) :)
 
alleraardigste muziek, wat voor gear gebruik je?
 
Gave track! Beetje spooky, het verveelt absoluut niet. Er zit ook veel creativiteit in en de melodieen zijn erg goed bedacht! Ook de variaties die je in de beats gebruikt zijn echt origineel en zeer goed bedacht vind ik. Ook de pads vind ik erg mooi, welke instrumenten produceren dit geweldige geluid?
Super! :halleluja
 
Ha! Lekker vreemd. Die intro is al lachen.

De instrumenten zijn wel een beetje droog gemixed, maar klinkt gewoon goed hoor. :)
 
Hey Luitjes,

Leuk om t horen dat jullie mijn track wel oke vinden. Voor de Kick en de Snare heb ik twee getweakte Nord lead 1 patches gebruikt en een chorus pluginn. Voor de Bass Lead heb ik mijn polysix gebruikt Chorus pluginn overheen gedraait en daarna een quassie stereo track van gemaakt. De twee lead lijntjes komen ook uit de Nord de theremin achtige sound is een standaart fabrieks Patch de andere gebruikte patch is een" patch from scratch:)" .

Greetzzz Synthfreak
 
Back
Top