MB909 - TR909 clone sequencer - betversion bulkorder

pcbatterij

Ingeburgerd
Lid sinds
25 november 2011
Berichten
42
Hey iedereen,


De paketten van de 9090 kits zijn allemaal de deur uit en ik heb al tijd gehad om aan de update van het PCB ontwerp van de MB909 sequencer te werken. Binnen enkele dagen moet ik daarmee klaar zijn. Ik zal dan een eerste reeks van 5 borden laten maken(als er vijf mensen geintereseerd zijn). De vijf borden zijn voor mensen die een testgroep willen vormen om de sequencer op soft en hardware niveau te testen.
Eenmaal de testgroep tevreden is met de sequencer en de (eventuele) aanpassingen, dan zal ik een grote groepsaankoop organiseren voor de sequencer.

De betaversie voor de testgroep van 5 zal verkocht worden als kit (PCB, componenten) en een frontpaneel voor zij die willen. Ik heb nog geen concrete prijs, daar ik nog bezig ben met het frontpaneel.

De lijst om in te schrijven op de beta versie van deze TR909 sequencer clone op: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Av9ZyDwCt04MdFB6cTZKaV9uMDF1cWY0X1pBOWxqNXc

Wat foto's en filmpje op: http://www.synthage.com/Sequencer/default.html

Als er voldoende mensen geintereseerd zijn, dan zou ik graag hebben dat de mensen in de testgroep:
reeds een 9090 en/of een TR909 hebben
een update van de firmware op het hoodbord kunnen opladen
de soft en hardware willen testen gedurende een aantal weken en me feedback en tips geven om het ontwerp te verbeteren.


Dus als je jouw (nick)name op de lijst zet, zou ik je willen vragen of je me een mailtje stuurt en me laat weten of je een 9090 hebt etc etc

Cheers,
Jef
http://www.synthage.com/
 
Ey, da's mooi man dat je al zover bent. Ga eerst de 9090 bouwen, maar wil zeker wel uiteindelijk de MB909 erbij. Wordt dat frontpaneel alleen voor de MB909 of kun je de 9090 er ook bij integreren?
 
Wil best beta testen maar ik heb geen nwe pcb's + partkit en/of frontpaneel nodig. Heb al meerdere 9090's gebouwd waarvan er 1 nog in opbouw is.....met deze kit + het sequencergedeelte zou ik voor je kunnen beta testen....
 
Het gaat toch ook om de pcb's en partkit voor de sequencer?
 
Het gaat toch ook om de pcb's en partkit voor de sequencer?

okee verkeerd gelezen dus.....pcb's + partkit voor de seq = ok ben benieuwd naar de prijs zonder frontpanel...:okdan:
 
hallo

mooi project mensen ik wil wel meedoen, ik heb alleen een stm 32 core....
werkt het dan ook of alleen met die nieuwe core module ?
 
Electrodancer,

Ikzelf heb geen stm 32 core, maar voor zover ik op Midibox kan lezen moet het lukken mits enkele kleine aanpassingen bvb: max slecths 3 X MIDI IN & OUT in plaats van 4X MIDI IN & OUT en sommige connecties tussen de core en de MB909 zullen anders zijn.
 
aah okee, dus de din en dout zit anders aangesloten, met een schema moet dat wel lukken dan
ik zal ook eens op midibox snuffelen, hoe het zit

thanks zover
 
Hierover nog nieuws?
 
Wel zoals je ziet op de site was het prototype nog maar net af 24 april.. Tenzij iemand meer weet
 
Ik ben opnieuw vollop bezig met de sequencer en het fronpaneel voor het volledige instrument (9090 en sequencer).
Ik heb de PCB's binnen voor beta tests. Als ik zeker ben dat de layout van de PCB een mooi frontpaneel toelaat, zal ik 5 mensen die op de lijst staan een PCB met onderdelen opsturen om te testen.
Nadien zal er een groepsaankoop volgen.
Ik weet dat het traag gaat, maar ik wil zeker zijn dat de PCB, frontplaat, firmware, componenten in orde zijn voor er een groepsaankoop komt.

later meer,

Jef
 
Ben heel benieuwd! Houd het zeker in de gaten... Keep it up!
 
Back
Top