• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ISA HardSID kaart + SID chip 6581

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jes303

DIY brain mods
Lid sinds
30 augustus 2002
Berichten
802
Locatie
Transistorbasstraat 303
ik verkoop een ISA (geen PCI!) hardsid kaart INCLUSIEF de sid chip 6581 uit de oude c64 , welke zich kenmerkt door een 'analoger' en wamer geluid dan de 8580 chip die in de nieuwere c64-II zit.

ik verkoop 'em zonder garantie dat-ie het doet, vandaar de lage prijs. ik heb de kaart namelijk nooit aan de praat gekregen in mijn pc. ik heb deze kaart tegeljik gekocht met een vriend en die had hetzelfde probleem met zijn kaart. toen hij hem in een andere pc stopte deed-ie het meteen. het ligt er dus aan of je pc deze kaart ondersteunt of niet. ik heb verder niet zoveel verstand van pc's dus kan ik je daar niet bij helpen.

ik vraag er 20 euro voor. OK mail (jes303@xs4all.nl) of bel (06-24608712) me als je interesse hebt.

groeten, jeroen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top