Analog Resistance - Timelapse [music video]

Heb ik 2 dagen zitten editen, timelapse gemaakt ervoor etc, en dan reageert er helemaal niemand :D

hahha, zal wel erg kut zijn dan, misschien in een andere draad posten dit. :P

Muziek is gemaakt met: Sys100m. TR808. Juno6. SH101. etc etc
 
Heb ik 2 dagen zitten editen, timelapse gemaakt ervoor etc, en dan reageert er helemaal niemand :D

hahha, zal wel erg kut zijn dan, misschien in een andere draad posten dit. :P

Muziek is gemaakt met: Sys100m. TR808. Juno6. SH101. etc etc

1) Hier een fan van "deze" instrumenten.

2) Video is zeer creatief en ook het ritme van de muziek, maar de stijl is wat vreemd, moet aan wennen. Dus ik heb niets zinnigs om te zeggen, kut is het niet maar ook niet cool...
 
Aight, het feit alleen al dat jij de moeite neemt erop te reageren doet mij al goed :D

De muzieksfeer indeze is ook te danken aan AllSystemsMono,
dat is een vriend van mij die vooral vage noise luistert enzo.

Het is ook zeker niet mijn main-thing kwa sound maar in combinatie met het beeld vond ik het redelijk geslaagd.
De muziek draagt het beeld en het beeld draagt op zijn beurt weer de muziek.
 
Aight, het feit alleen al dat jij de moeite neemt erop te reageren doet mij al goed :D


Het is ook zeker niet mijn main-thing kwa sound maar in combinatie met het beeld vond ik het redelijk geslaagd.
De muziek draagt het beeld en het beeld draagt op zijn beurt weer de muziek.

Thanks, geen moeite :)

De video is best geslaagd, ik zie daar dat jullie lol hebben gehad "in the making", wat ik bijvoorbeeld begin te verliezen.
 
Heb ik 2 dagen zitten editen, timelapse gemaakt ervoor etc, en dan reageert er helemaal niemand :D

hahha, zal wel erg kut zijn dan, misschien in een andere draad posten dit. :P

Muziek is gemaakt met: Sys100m. TR808. Juno6. SH101. etc etc

Ziet hem nu pas. Is super vet :)
 
Top weer RSB :okdan: Doet me ook een beetje aan Unit Moebius denken maar dan donkerder..... leuke clip ook (past bij het geheel)
 
Back
Top