• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis SR18 - Behringer Xenyx 502 - Patchkabels

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Wootson

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2011
Berichten
1.428
Dit alles gaat de deur uit wegens de aanschaf van een Korg Padkontrol die ik ga koppelen aan mijn Korg TR61. Kan het geld goed gebruiken, dus ben niet direct in voor een ruil. Tenzij het iets speciaals betreft wat ik goed kan gebruiken i.c.m. een workstation (geen software).

Alesis SR18 (drum machine / drumcomputer)

De grote broer van de klassieke SR16. Enkele kleine krasjes op het display, maar voor de rest zo goed als nieuw in de originele verpakking, inclusief originele adapter, handleiding et cetera. Zelf altijd gebruikt om vluchtig wat beats te programmeren. Tevens kun je in drie lagen basslines/melodieën aansturen (ook via MIDI) en drums/percussion/bass activeren of deactiveren via de mute functie. In totaal 32MB aan sounds: ongeveer 570 verschillende drums en percussion sounds en 50 bass sounds). De bekende TR-808 en TR-909 sounds zitten er ook op. Veel extra opties zoals pitch -12 t/m +12, effects, reverbs, EQ's en compression. De twaalf velocity sensitive pads zijn in te stellen met één van de acht vaste waarden of één van de drie verschillende sensitivities. Transposing van bass (-12 t/m +12) is ook mogelijk.

In eerste instantie dacht ikzelf ook dat het een simpel drum machientje was, maar er zitten echt heel veel opties op. Ingang voor een extern instrument zit er ook op. Wat zit er eigenlijk niet op? En hij werkt ook nog eens op batterijen dus je kunt lekker chillen in de tuin van de zomer. Heb hem ook een reset naar de fabrieksinstellingen gegeven, zodat je meteen aan de slag kunt.

€150.

synthforum_01.jpg


synthforum_02.jpg


synthforum_07.jpg


Behringer Xenyx 502 (mixer)
Als nieuw in originele verpakking, inclusief originele adapter, handleiding et cetera. Klein maar fijn. Zelf altijd gebruikt om mijn Korg TR61 te verbinden met de Alesis SR18. Ruist of kraakt niet, mitst je de kanalen niet vol open draait. Beter draai je de inkomende apparatuur een tikje hoger. *D

€20.


synthforum_03.jpg


synthforum_04.jpg


synthforum_06.jpg


Patchkabels
Als nieuw. Twee stuks professionele patchkabel (Prosound HQ Power AVW097) van één meter per stuk.

€2,50 per stuk.


synthforum_05.jpg
 
De Behringer Xenyx 502 wordt als het goed is morgen opgehaald. De Alesis SR18 en de kabels zijn nog te koop.

Ik ben ook in voor een ruil met een Yamaha RM1X of een Korg Electribe EA-1 MK2/ES-1 MK2. Voorstellen in dezelfde prijsklasse zijn ook welkom. Voorwaarde is wel dat het echt helemaal in orde is. Dus geen gekke fratsen zoals haperende buttons, krakende pots, flinke krassen, defecte audio in/out, enzovoorts.
 
Uiteindelijk besloten om te ruilen met een Roland SP-404SX. De Alesis SR18 en een setje extra kabels is op dit moment onderweg naar een lid van Synthforum.

Alles is nu de deur uit en het topic kan bij deze dus worden gesloten. Bedankje richting Synthforum voor de optie om het hier te ruilen/verkopen!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top