• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] AD 202 ue 400 T/resonator rack + toebehoren

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Document1

Koning, Keizer, Admiraal
Lid sinds
29 november 2008
Berichten
3.106
Locatie
Gorokko
Jomox T-Resonator e200,-

Ibanez ad202 analoge delay, prima staat e250,-

Ibanez ue 400 multi effect e250,-

Houten 19 inch rack (foto's volgen) e100,- komt met een millenium rl 1001 lamp, is uit elkaar te halen alleen versturen zal niet gaan.

Ibanez HD 1000, ding heeft het voor mij nooit gedaan mischien leuk hobby project, e20,- ???

Behringer ultra patch pro, typische behringer kwaliteit, 3 of 4 inputs doen het ook niet echt lekker meer. e25,- ???

Alles in goede staat tenzij anders vermeld, ik verkoop deze spullen aangezien ze al een tijdje ongebruikt hier staan en ik graag 2 technics sl1200 wil. Dus ruilen met een sl1200 is mogelijk. ;)

Alle spullen staan in Gorinchem.
 
Enige duidelijke fotos van het rack die ik zo snel kon vinden.



 
HD1000 is gereserveerd.
 
HD1000 is verkocht!
 
AD202 gereserveerd.
 
202 is verkocht, het spijt mij van die grote foto, dat was eerst niet volgens mij?
 
Bump,

UE400 met voetswitch 250,-

T resonator 200,-

19 inch rack 100,-

Of doe een goed bod.
 
Kik

Sta nog steeds open voor ruil met een of twee sl's.
 
kik
 
T Resonator heeft een nieuwe baas.
 
Ue 400 200.-


Komt bij;


Boss km40 150.-
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top