• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Allen & Heath Xone 464

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cubik_Planet

Knoppofiel
Lid sinds
11 februari 2002
Berichten
470
Locatie
Zaandam
Te koop: Allen & Heath Xone:464 mengpaneel.

Nieuwprijs is ongeveer €1250.

Enkel thuis gebruikt en altijd in het rack gehangen. Ik doe hem weg omdat ik meer kanalen nodig heb binnenkort.

Het mengpaneel is in uitstekende staat, geen krakende faders of andere mankementen, volledig functioneel en werkend te zien onder het genot van en drankje.

Wat specs:
De Xone: 464 heeft analoge filters en 4 band assymetrische EQ. Ook is er een set van 4 mic/line inputs toegevoegd, ideaal voor zalen met kleine live bands of voor artiesten die live en opgenomen muziek mixen.

Specificaties:
- 4 mic/line ingangen (100mm faders) + 6 dual stereo ingangen
- 4 bands toonregeling per kanaal
- 6 AUX Sends per kanaal
- VCA cross-fader
- 2 VCF resonantie filters voor klassieke synth-style effecten
- 2 stereo mix uitgangen voor afzonderlijke mixen of subgroeperen
- erg sterk - PCB constructie en verzonken draaiknoppen
- 4 led meters op stereo kanalen, 12 led meters op mix uit
- 2 hoog vermogen hoofdtelefoon ingangen
- split cue faciliteit
- booth monitor uit met onafhankelijk niveau controle
- mono uitgang voor zone of sub-bass voeding
- voeding voor recorders op allebei de mix uitgangen
- Penny & Giles VCA crossfader

Vraagprijs: €700,00

Linkje naar mijn Marktplaats advertentie met foto's
 
Ik heb net besloten dat hij voor de bodemprijs van €500 weg mag!!! Buitenkansje voor een zgan A&H Xone:464.

(Lager dan deze prijs ga ik overigens niet hehehehe)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top