z999 - One of the four beasts (dnb_breakcore)

UtopiaMastering

Stamgast
Lid sinds
4 februari 2005
Berichten
403
Locatie
Gelderland
Hierbij mijn entry :D

Het is wel wat chaotisch en lomp, dus een waarschuwing is hierbij op zn plaats!

De track komt uit Fruityloops. Synth is een zebra2, en de kontakt session strings lib. Verder een shitload aan plugins van uhbik, melda, psp, valhallahroom.

Have fun, en de beste wensen alvast :mega:
 

Attachments

  • z999 - One of the four beasts.mp3
    9,5 MB · Bekeken: 124
Leuke track, alleen knalt het naar mijn mening nog net te weinig. Dit komt denk ik vooral door je afmix. Ik vind de strings bijvoorbeeld te aanwezig (vooral in het laag<->mid).

Afgezien van dat, dikke atmosfeer! Duistere stuff, dikke vocals. Top :)
 
klinkt wel lekker, van mij mogen de snares wel wat voller/lager gepitched. De vocals klinken gaaf.
 
Ik was zelf ook niet 100% tevreden over de eindmix, maar heb al teveel nieuwe projecten lopen om hier nog veel meer tijd in te steken. Echter blijft het een leuke track denk ik zo, sfeer ed ben ik wel weer tevreden over :)
 
Klinkt lekker.. beetje squarepusher drill'nbass achtige taferelen, maar met mooie rustpuntjes. Heb er met plzier naar geluisterd :) Kick hoeft van mij niet harder trouwens, is prima zo.
 
Leuke track, alleen knalt het naar mijn mening nog net te weinig. Dit komt denk ik vooral door je afmix. Ik vind de strings bijvoorbeeld te aanwezig (vooral in het laag<->mid).

Afgezien van dat, dikke atmosfeer! Duistere stuff, dikke vocals. Top :)

mee eens.

Die arp is ook erg leuk

:okdan:
 
Back
Top