• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha CS 10 te koop 400 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

happy elf

Stamgast
Lid sinds
23 november 2008
Berichten
282
Locatie
Delft
een vriend van mij heeft nog een cs 10 te koop. In goede staat, slechts 1 slider missing. Ik heb er zelf al 1 ( dezelfde slider weg) en neem er al ruim 25 jaar professioneel muziek mee op. De bassen zijn volgens mij de beste analoge bassen die ik ooit heb gehoord. De synth is onverwoestbaar en ik heb er nog nooit problemen mee gehad ( met de mijne dan..)

400 euro vaste prijs. Ik heb de synth zelf nog niet gezien maar ga hem direct ophalen als er interesse voor is,

groet,
Jeroen

p.s. het filmpje dat ik van de YAMAHA cs 10 heb gemaakt wordt zelfs door www.vintagesynth.com gebruikt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top