Hardware sampler gezocht ook werkend onder Windows7-64bit-welke?!

Dat Ak.sys draait alleen op Windows XP

Dat klopt niet. Ik gebruik hier zonder problemen ak.Sys op Windows 7. Wel 32-bit, dus ik kan niks zeggen over de 64-bit versie, maar het werkt zeker nog ná XP. En compatibility-mode heb ik niet nodig, hij draait gewoon native.

Zonder dat Ak.sys is, ook naar zeggen vorige eigenaar, de sampler niet goed te gebruiken

Da's ook een beetje onzin. Ik gebruik mijn Z4 voornamelijk zonder computer (dat is tenslotte waarom je een stand-alone sampler hebt). Ik geef toe, de interface van de S6000 was prettiger, maar dat hij "niet goed te gebruiken" zou zijn vind ik wat overdreven. Als dat zo is dan zou geen enkele digitale synth bruikbaar zijn (en de Z4/8 heeft dan nog een relatief groot scherm en veel knoppen).
 
Super mensen - genoeg stof tot nadenken..

Qua plugins ben ik idd een leek..

Maar wat bepaalt nu het aantal outs van mijn pc (naar een kabel met Jack aansluitingen) naar mijn mengpaneel toe?!
Hoe meer hoe beter toch - kun je dan samples(??) of Cubase kanalen(??) aan die outs toewijzen??!!
 
Laatst gewijzigd:
het aantal outs van je geluidskaart bepaalt dat.
en ja met je kan die naar gelang hoeveel outs je geluidskaart heeft er aan toewijzen.
 
hehe woordje te veel, moest zijn : "je kan die naar gelang hoeveel outs je geluidskaart heeft er aan toewijzen."
 
Mengpaneel iiieeeeee, zou je die niet dumpen voor een interface met veeeeeel i/o en alles lekker mixen in cubase?
 
Toch wel lekker een echte mengpaneel onder je vingers!
@ Skywalker, welke mengert gebruik je?
 
Dat klopt niet. Ik gebruik hier zonder problemen ak.Sys op Windows 7. Wel 32-bit, dus ik kan niks zeggen over de 64-bit versie, maar het werkt zeker nog ná XP. En compatibility-mode heb ik niet nodig, hij draait gewoon native.

Ik denk dat de 64bits het probleem is, 32bits kun je vaak nog emuleren of met een beetje mazzel werken de XP drivers nog. 64 bits is een heel ander vehaal aangezien de structuur helemaal anders is.
 
Back
Top