jupiter8

microphlexx

Affected user
Lid sinds
8 mei 2005
Berichten
641
Locatie
Gent,Kortrijk
Hier een verdacht goedkope jupiter. Ze zijn weer bezig. Ik heb die gozer gemaild en dit is wat ik terugkreeg.

hallo,

Eerst alles, wil ik u bedanken voor uw e-mail en voor uw interesse in mijn producten.
Want ik heb veel klanten die geïnteresseerd zijn, wil ik graag antwoord op alle vragen over mijn toetsenbord, die je zou kunnen hebben.
Het toetsenbord is als nieuw, in met alle originele accessoires in de prijs inbegrepen. Het toetsenbord is origineel en het was direct gekocht van de producent en het zal komen met 12 maanden garantie die zal worden geschreven op uw naam en aankoopfactuur. Met de garantie certificaat dat u ontvangt met het toetsenbord, kunt u op elk gewenst lokale service en zij zullen uw toetsenbord op te lossen. Als u niet beschikt over een lokale service van dit bedrijf in jouw stad, moet u hen te contacteren via telefoon, zullen ze geven u de informatie waar het toetsenbord te leveren. U betaalt geen belasting voor de levering als de kosten voor levering in dit geval zal worden betaald door de producent van het toetsenbord. U vindt er ook de handleidingen bij de prijs inbegrepen. De handleidingen zijn in 16 talen, waaronder uw taal.
Ik hoop dat ik in staat was om antwoord op een paar van je vragen en ik wacht op uw antwoord met uw bestelling.
Als het mogelijk is, neem dan antwoord in het Engels omdat ik niet spreken uw taal zo goed.

Dank je wel,
 
Ik wist niet dat er nog garantie was op jupiters :)
 
Bestaat er niet zo'n dienst die aan de hand van ip-addressen kunnen achterhalen van welke computer dit soort berichten wordt verstuurd?
Die dit dan gewoon melden aan een lokaal politiekantoor, waarop zij de betreffende computer in beslag nemen en die man in de cel steken.
 
In NL kan je email adres etc checken op een website van de politie..

Maar gezond verstand doet 99%....
 
Bestaat er niet zo'n dienst die aan de hand van ip-addressen kunnen achterhalen van welke computer dit soort berichten wordt verstuurd?
Die dit dan gewoon melden aan een lokaal politiekantoor, waarop zij de betreffende computer in beslag nemen en die man in de cel steken.

Cybercafe, hotspot...
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top