impOSCar2 is er!

tja, dan moet jij em maar gewoon lekker kopen voor 750+ eurootjes he.

Ik ga er in ieder geval iets anders mee doen. Einde discussie :-P
 
Da snap ik wel,.. Maar jouw idee van wat bijdraagt aan je setup is niet universeel,.. sommige mensen zien analoge hw als het summum van gearhebbedinges,.. ik niet,.. imposcar is voor mij gewoon een vette synth.
Het hele idee dat je er tien tegelijk open kunt trekken en die allemaal kunt bedienen met 1 dedicated controller is voor mij gewoon veel functioneler dan 1 analoge monobak aanzetten!

Ik heb het niet over Imposcar zelf, want ik WEET dat dat een supersynth is. Maar het feit blijft dat je met een BCR met overlay precies hetzelfde hebt als de dedicated midicontroller. Tuurlijk, staat leuker, maar als jij imposcar 10x opent, dan kun je voor 1000 euro ook 10 BCR's kopen en dan heb je ECHT per synth een dedicated controller.

Maar ieder zijn ding, als je droom een echte imposcar is dan blijft dit met controller in ieder geval een alternatief, en dat is alleen maar goed.
 
brc heeft niet genoeg knoppen, + je moet een template maken en je mist de layout en daardoor de minder uitnodiging lekker te knoppen draaien...

Tuurlijk, het is duur maar wel erg mooi hoor. Kennelijk voor jou niet de juiste keuze maar voor anderen toch meerwaarde genoeg om toch aan te schaffen.

De een vind een bossche bol van de AH al lekker genoeg, terwijl een ander alleen genoegen nemen met bossche bollen van banketbakkerijen uit de omgeving van Den Bosch....
 
Als je die controller heel handig vindt, snap ik natuurlijk ook wel dat je best wat meer wilt betalen. Maar 750 is gewoon belachelijk naar mijn mening, dat ze met die prijs slechts break-even draaien op die controller vind ik lastig te geloven.
Hetzelfde kan praktisch met een BCR2000 bereikt worden volgens mij, dat scheelt zo'n 650.

Maar oke ieder zijn voorkeur!
 
http://www.gforcesoftware.com/ins_imposcar2.php

840.png


1024.png


1600.png


1024B.png



Voorlopig alleen mac. vst schijnt er aan te komen.

whoo nicey ..love versie 1
:engel:
 
Als je die controller heel handig vindt, snap ik natuurlijk ook wel dat je best wat meer wilt betalen. Maar 750 is gewoon belachelijk naar mijn mening, dat ze met die prijs slechts break-even draaien op die controller vind ik lastig te geloven.
Hetzelfde kan praktisch met een BCR2000 bereikt worden volgens mij, dat scheelt zo'n 650.

Maar oke ieder zijn voorkeur!

Het is pas 3x gezegd ofzo, en het is verder ook niet belangrijk, maar het is 750,- pond ex btw excl verzenden.

Prijskaartje ligt boven de 1100,- euro inclusief alles, ik weet niet of het dan aantrekkelijker is ? :D
 


review van imposcar 2 en de hardware controller.

de imposcar 2 lijkt me top.

die hardware controller, wauw, wat een raar ding. gekke grote knoppen, oversized. hmmm
 
Ik mot die controller hebbuh.....enn voor elke andere plugin die in bezit is.

Bouw kwaliteit schijnt heel nice te zijn.
 
Ik vind m toch wel HEEL aardig klinkt moet ik zeggen, 1 vond ik ook al best bruut toendertijd. En die controller hey, damn! :D
 
Nu ik die controller zo zie vind ik het nog spijtiger dat er geen synth met keys van gemaakt is. Dan is ie het geld dubbel en dwars waard.
 
Ik moet toch even mijn woorden eerder in dit draadje terugnemen. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat het een vrij kleine controller was. Maar dit... lijkt wel een MS20 training synth zo groot. En de kwaliteit lijkt me ook duidelijk!
 
Dikke Mik dezern Synth,,....had em eerst al ge-demo-ed toen ie uitkwam, daarna ook gelijk gekocht.
Vindt persoonlijk die controller beetje overbodige geneuzel.
De synth is in 3 grotes te verstellen op je beeldscherm, en enorm makkelijk te bedienen.
enige nadeel is dat de midi notes eigenlijk bijna altijd blijven hangen.
Dus ook al stopt je sequence met spelen...ImpOsc2 gaat vreulijk verder.....

Buiten dat...TOP synth.....
 
ik heb hem nu ook even goed getest.

Matig geluid hoor, na alle lovende reacties en kwijlposts :) Ik vind het net zo doods als elke andere synthplug die op 'modellerings'basis werkt klinken

Die reso klinkt echt belabberd als je hem gaat oversturen gadver.
 
Back
Top