VazModular

(off topic) Loopt dat een beetje lekker bij jullie zonder dat je de latency al te veel moet verhogen (/off topic)
 
Misschien hebben jullie hier wat aan:

http://groups.yahoo.com/group/VAZmodular/

renehelmig:

Misschien weet je het al maar de nieuwe Vaz Modular is nu uit als VST instrument, dus je kan hem nu gewoon in Logic en zo gebruiken zodat je niet zo veel last hebt van vertraging.

Ik vind Vaz Modular trouwens door veel mensen onderschat. Ik heb heel veel softsynths gehoord, maar Vaz Modular is naar mijn mening de best klinkende. Ik heb nog geen andere softsyth gehoord die zulke analoge klanken maakt als deze. De nieuwe arturia Moog vind ik wel veelbelovend klinken trouwens, maar ik moet mij er eerst nog wat meer in verdiepen denk ik, voordat ik echt weet wat je er mee kan.
 
Origineel geplaatst door Musicmaker
Misschien weet je het al maar de nieuwe Vaz Modular is nu uit als VST instrument, dus je kan hem nu gewoon in Logic en zo gebruiken zodat je niet zo veel last hebt van vertraging.
niet zo veel last...

Of je hebt er last van of niet... niet zo veel? wat betekent dat?
 
niet zo veel last...

Of je hebt er last van of niet... niet zo veel? wat betekent dat?

Ja, ok. Ik heb eigenlijk geen last van vertraging.
 
Ik heb daar bij die Yahoo groups al vaak gekeken, maar daar is de laatste post van september vorig jaar en dat geeft al aan hoeveel mensen daar naar kijken..

VAZ draait bij mij SX prima! Z3a+ dat is pas een processor vreter!!



ennuh, het kan natuurlijk geen kwaad om zelf wat leuke patches te maken! :D
 
Ik vind Vaz Modular trouwens door veel mensen onderschat. Ik heb heel veel softsynths gehoord, maar Vaz Modular is naar mijn mening de best klinkende. Ik heb nog geen andere softsyth gehoord die zulke analoge klanken maakt als deze. De nieuwe arturia Moog vind ik wel veelbelovend klinken trouwens, maar ik moet mij er eerst nog wat meer in verdiepen denk ik, voordat ik echt weet wat je er mee kan.

Vind ik ook! En vooral de mogelijkheden! Super, er zit notabene een Granulaire Oscilator in! KIK! Je kunt je eigen golfvormen inladen! Enveloppe Folower! Het kan niet op

Ik heb inmiddels inmiddels al een heleboel prestets gevonden. En niet om te gebruiken, maar om van te leren, Arv! :geslaagd:

Ik heb ze gewoon gedownload via (off-topic) mijn lievelings-peer-to-peer: Emule! http://www.emule-project.net/ heb ik trouwens ook de laatste VAZ, Anturia Moog, B4 tonewheelset en FM7 patches vandaan.... tis maar een tip ;)
 
[Half Off-Topic]


Origineel geplaatst door Orpheus
Ik heb ze gewoon gedownload via (off-topic) mijn lievelings-peer-to-peer: Emule! http://www.emule-project.net/ heb ik trouwens ook de laatste VAZ, Anturia Moog, B4 tonewheelset en FM7 patches vandaan.... tis maar een tip ;)

Nou ja een tip waar we waarschijnlijk niets aan hebben !
We zijn op dit forum namelijk niet echt VOOR Illegale Software maar ja om een proggie te proberen dan misschien oke maar bevalt het ben dan ook zo eerlijk koop het dan :kroon:

[Half Off-Topic]
 
Origineel geplaatst door Kevin
Nou ja een tip waar we waarschijnlijk niets aan hebben !
We zijn op dit forum namelijk niet echt VOOR Illegale Software maar ja om een proggie te proberen dan misschien oke maar bevalt het ben dan ook zo eerlijk koop het dan :kroon:

:Z

er staat toch niks over illegale software, alleen waar je patches voor je synths kan vinden. sinds wanneer is dat illegaal?
 
Origineel geplaatst door cyan_circle
:Z

er staat toch niks over illegale software, alleen waar je patches voor je synths kan vinden. sinds wanneer is dat illegaal?
:Z

Was niet lullig bedoeld hoor Cyan maar dat maakte ik hier uit op

Origineel geplaatst door Orpheus
Ik heb ze gewoon gedownload via (off-topic) mijn lievelings-peer-to-peer: Emule! http://www.emule-project.net/ heb ik trouwens ook de laatste VAZ, Anturia Moog, B4 tonewheelset en FM7 patches vandaan.... tis maar een tip [/B]

Lijkt mij een soort van Grokster,Kazaa dus kan goed Legaal zijn maar ook Illegaal ik bedoel die B4 Tonewheels moet je KOPEN die zijn niet gratis!

Maar goed (eventueel mocht ik ongelijk hebben) sorry :peukie:

Maar ik denk dat het Illegaal is (maar ik kan het ook verkeerd hebben)
 
Back
Top