Een nieuwe uit Wijnegem

aquarius

Nieuwkomer
Lid sinds
27 mei 2011
Berichten
10
Locatie
Wijnegem
Hello,

de Zuiderlingen van jullie kennen misschien wel het Wijnegem Shopping Center:okdan:
Da's trouwens jullie ontwerp;)

Anyway, ik ben hier helemaal nieuw en een jongen van 23.
In de basisschool heb ik 2 jaar notenleer gevolgd met 1 jaar zang en piano.
Dat heb ik gestopt maar thuis hadden we eerst een (lichtelijk valse) rechte piano, waarna ik overging naar een synthesizer dat ik nog steeds heb: een Bontempi System 5, eerder speelgoed en suckt een pak.
Nadien volgde uit Frankrijk een Yamaha PSR-37, al wat beter maar intussen te laag voor de standaard van de laatste nieuwe (ook gekregen): een Farfisa TK79.
Deze is nu helaas defect, de vorige is bij iemand thuis en de eerste is dus voorlopig de enige bij de hand in afwachting van een nog betere dan de recentste.

Genoeg over de korte muziekgeschiedenis, ik speel ook zelden klassieke muziek of met partituren.
Ik gebruik vooral het gehoor en improvisatie en ik merk ook hoe beter het geluid, hoe meer ik erin kan opgaan. Zalig gewoon soms. De liedjes komen uit tv-series, pop/rock/electro, andere bekende liedjes waaronder Moby en soms liedjes die "spontaan" speelbaar klinken.
Dat is dan zo'n moment om zo snel mogelijk naar m'n kamer te rennen voordat ik het vergeet en het uit te proberen.

Uh, voor zover de kennismaking:gaap::doei:
 
Welcome!

Logan-s-Run-the-70s.jpg


Grtz,
Exo.
 
Wijn ken ik wel, wijnegem niet...

Welkom!!
 
Back
Top