[electro house fidget] Fucked up! - Shadows ( BRM RMX )

brmzz

Coder/ Decoder
Lid sinds
26 augustus 2003
Berichten
475
Locatie
Berlin
En weer een nieuw trakkie ...

..een remix dees keer in de richting electro / fidget / house / fuzz rock



Geheel in stijl platgedrukt, geen superlange break, en veel sidechaining & maximizers.

Gemaakt met Ableton en dat hoor je op een of andere manier wel, ben toch meer fan van Logic. Dat renderen of bounces in Ableton is niet om aan te horen 8)
 
Heeerlijk! Om van te smullen :D! Krijg er spontaan honger van :P!
 
Klinkt erg lekker.
Ooit gedacht om dit op te sturen en uit te laten brengen?

Jazeker wel, het ligt bij het label, maar die willen een meer deadmau5 remix hebben denk ik. Zo'n 13 in dozijn electro house track.

Ik heb vandaag een sample CD gechecked en daar stonden alle samples van het orgineel ook op, die gast heeft dus wat samples bij elkaar geklikt. :Z

Dus kan ik hem ook zelf releasen, want ik heb dezelfde sample CD. 8)
 
vet, melodie vanaf 1:50 is erg lekker.. dikke bass echter het hoog is wel een beetje afwezig ofzo, net of er een lpf net niet open staat ofzo....maar deze wil ik wel horen op AWFS!


[edit] die vamos en skydiver zijn mooie proghouse achtige tracks trouwens[/edit]
 
vet, melodie vanaf 1:50 is erg lekker.. dikke bass echter het hoog is wel een beetje afwezig ofzo, net of er een lpf net niet open staat ofzo....maar deze wil ik wel horen op AWFS!


[edit] die vamos en skydiver zijn mooie proghouse achtige tracks trouwens[/edit]

Thanks Alex!

dat hoog/laag ding verwijt ik dus aan de export functie van ableton. Het lijkt wel of ableton minder nauwkeurig of crisp is in het hoog. Bij Logic heb ik altijd bergen ruimte en bij ableton klinkt het snel vol. Al veel geprobeerd, echte opnamen maken op een tweede computer, verschillende export functies aan en uit, alles via rewire naar logic, etc.

Mp3 verliest natuurlijk ook licht in hoog.

die beide andere zijn in logic gemaakt, skydiver bijv. maakt veel gebruik van de lege ruimte :)
 
Dikke track hee, zou zo in een dr. lectroluv/Tiga/ 2manydj's set kunnen! Ik hou ervan!
 
Back
Top