• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Grote (analoge) uitverkoop (oberheim, E3 emulator etc.)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rodemannetje

Stamgast
Lid sinds
5 oktober 2003
Berichten
182
Mede wegens gezondheidsredenen heb ik besloten om mijn synthesizers te verkopen. Ik heb het volgende te koop:

- een emu E3 emulator. Analoge filters, te gek geluid. Met ook een originele emulator HD erbij in een externe emu behuizing (geen idee of deze werkt, zou wel moeten, nieuwprijs destijds was iets van 2500 gulden alleen voor deze hd)). De E3 heeft een paar jaar geleden bij Music House een beurt gehad, is erna opgeslagen. Ook scsi cdrom erbij en allerlei emu cd's, alsmede paar apple pc's en software die ik wilde gebruiken om de e3 via de apple te editen. Prijs all in: 1250 euro (moet je alle apple pc wel meenemen!).

- een oberheim OB-Xa. Geweldige bak, half jaar geleden overgenomen van een mede forumlid voor 1995. De lay out is onovertroffen. Prijs: 1895.

- een roland jd-800. In goede staat. Prijs 425 euro.

- een roland jd-990 met de beroemde vintage uitbreiding erbij. In goede staat. Prijs 350 euro.

- allerlei roland uitbreidingskaarten voor de jd-800/jd-990.
1 keer de hele sl-jd serie compleet in cd hoesjes (inclusief de strings!), dus 8 stuks.
1 keer sl-jd 4/6/8 in cd hoesjes (dus wederom inclusief de strings!)
los: compleet sl-jd setje 1 en 6 (maar dus geen hoesjes erbij).
los; de voice crystal 1
1 cd met allerlei samples/software voor de jd800, ooit via Gwydi verkregen.
3 256e geheugenkaarten.

Ik ken overigens de waarde van deze setjes (met name van de strings set, waarvoor alleen al prijzen gelden tussen de 100-200 euro), dus svp geen onzinbiedingen).

- een ensoniq asr 88. Geweldig toetsenbord. Maximale sample geheugen. Met de extra ensoniq uitbreiding erbij (is zelfzaam) en diverse ensoniq sample cd's en scsi cd rom. Prijs 450 euro.

- een akai mpc3000 met losse metalen case erbij. 32 mb sample geheugen, met extra akai samples en scsi zip. 795 euro.

Eigenlijk heb ik het liefst dat er 1 koper komt voor alles. Dat bespaart me de afwikkeling met verschillende kopers. Ik bied dan een goede korting; "make me an offer i can not refuse".

In verband met een verhuizing staat het meeste al een paar jaar ongebruikt op een droge zolder (ik weet het; zonde). Er zit dus wellicht wat stof op de knoppen/toetsen.

Alleen halen, tenzij het de kaartjes betreft voor de jd800/jd990. Geen ruil.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top