Going Bananas by Beatlejuice :Hiphop instrumental:

Cool! Ben dol op instrumental hiphop, dus de rest van je Soundcloud account ook even beluisteren. :)
 
Vind de leads wat stil, en de gehele mix mag ook wel luider. Klinkt wel leuk en catchy, tof ritme ook. Maar probeer anders eens een a capella erin te stoppen, zodat je wel kan/moet spelen met breaks, etc. Wat meer gespeel met de percussie mag ook wel, misschien zou het niet zo "erg" zijn als er een vocal onder zit, maar als het instrumentaal is mag er imho wat meer variatie inzitten. Ik vond het wel een tof nummer, zeker verder doen. :)
 
Ik vind het wel vet, maar iemand moet wel een vette bek erop opentrekken!
Komt in de toekomt... Dat is de bedoeling in iedergeval;)
En thnx voor de comment!

Cool! Ben dol op instrumental hiphop, dus de rest van je Soundcloud account ook even beluisteren. :)
Zeker doen!

Vind de leads wat stil, en de gehele mix mag ook wel luider. Klinkt wel leuk en catchy, tof ritme ook. Maar probeer anders eens een a capella erin te stoppen, zodat je wel kan/moet spelen met breaks, etc. Wat meer gespeel met de percussie mag ook wel, misschien zou het niet zo "erg" zijn als er een vocal onder zit, maar als het instrumentaal is mag er imho wat meer variatie inzitten. Ik vond het wel een tof nummer, zeker verder doen. :)

Dat is het probleem wat ik met cubase heb. Cubase heeft bij mij een lager geluid dan de rest van de pc heeft. Ik weet niet precies waar het aan ligt, in iedergeval niet de speakers want ik heb me KRK's gekocht... natuurlijk is het volume wel harder (en cleaner) maar in verhouding nog steeds zachter met cubase. Mensen zeggen wel eens dat het de geluidskaart kan zijn. Kan allemaal! tog?
Buiten dat... bedankt voor de comments!

Beatlejuice
 
Back
Top