• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

<Te Koop> Doepfer Dark Energy Synthesizer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cybertech

Ingeburgerd
Lid sinds
11 Maart 2010
Berichten
39
Locatie
Brussel, Belgie
Hallo,

bij deze bied ik een Doepfer Dark Energy Analog Synthesizer in ABSOLUUT nieuwe staat.

2-3 maanden geleden gekocht, maar juist daarna direct begonnen te werken 6 dagen per week, dus kan ik helemaal niet in mijn studio blijven voor het moment, en denk ik dat het een zonde is, dat die mooie synth gewoon in zijn doos zit.

ik zeg het nog ne keer, in PERFECTE staat, zo goed als nieuw, met de garantie, gekocht via MusicStore.

echte Moog sound is gemakkelijk te bekomen met deze beestje, puur analoog.

voor mensen die het niet kennen :



prijs is VAST aangezien het een nieuwe toestel is : 340 Euros

voor verdere vragen, aarzel niet een mail te sturen naar yavor.bachvarov@gmail.com


Ik ben beschikbaar in Brussel, Hoegaarden of Tienen (Belgiƫ) en ik stuur niet graag, tenzij het ECHT moet, maar dat zien we wel.

Ik ben eventueel klaar om te ruilen tegen een high-class midi controller (keyboard of mackie (of vd soort) ).

mvg

Yavor
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top