SchoppenHeer - Nieuwste Testament (intro + promo)

vet man! goed met de dynamiek gespeelt.:okdan:

er mist alleen een scratch: :dj:ninininieuwste-stestas-m-e-n-t


erg dope!
 
Openbaringen 22:18-19:
Ik betuig aan een ieder, die de woorden der profetie van dit boek hoort: Indien iemand hieraan toevoegt, God zal hem toevoegen de plagen, die in dit boek beschreven zijn; en indien iemand afneemt van de woorden van het boek dezer profetie, God zal zijn deel afnemen van het geboomte des levens en van de heilige stad, welke in dit boek beschreven zijn.

Eh..dat is het slot van het 'Nieuwe Testament'. :D

Maar o.k., effe inhoudelijk: leuk, zo'n intro. Muziek zelfgespeeld neem ik aan?. Sfeervol en 'moody'. Je vloeien is niet helemaal lekker. Je probeert te experimenteren met je tekst, en dat gaat af en toe gewoon niet goed. De inhoud is..hoe zeg ik dat: 'heard it all before and better'. Als je nou je teksten écht op perkament schrijft, dan ben ik iets meer impressed, maar dat zal wel niet.

En als je Christenen wil fokken, zijn er meer dan genoeg aanknopingspunten en betere. Onthoud wel dat je dan een groot deel van je voorouders -waarschijnlijk- wil fokken.
Kortom: jezelf met Jezus Christus gelijk stellen en dan komen met zoiets...tja. Er zijn er voor minder afgevoerd. :P
 
Laatst gewijzigd:
The author identifies himself as John (Revelation 1:1; 4:9; 22:8 ) and was well known to the churches of Asia Minor. Early in the second century Justin Martyr identified the author of Revelation as the apostle John, the son of Zebedee. (Matthew 10:2)

Weet je dat ook weer. Of je je er drök over moet maken laat ik aan jou over. ;)
 
Back
Top