• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation remote 25

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Koertje87

Nieuwkomer
Lid sinds
2 mei 2010
Berichten
2
Locatie
Amersfoort
Hallo allemaal,

Voor degene die nog voor weinig een nagenoeg ongebruikte Novation remote zoekt, de mijne mag weg voor ongeveer 75 euro. Ik heb hem drie keer gebruikt, en toen heb ik besloten dat zelf muziek maken niet mijn ding is. Wegens een verhuizing heb ik helaas niet meer de verpakking, inclusief install. cd, maar de drivers zijn gewoon te downloaden her en der op het net. Hij ziet er nog keurig uit, maar hij is dan ook maar 3 keer gebruikt.

Het gaat dus om de Novation Remote 25:

1 x MIDI in
1 x MIDi thru
2 x MIDI out
2 x pedal in
8 x assignable faders
16 assignable rotaries
24 assignable knobs
25 keys
assignable touchpad
octave shift

enz. enz.

Verloopkabel naar USB is uiteraard bijgeleverd.


Met vriendelijke groet,

Koert vd Laan
 
Last edited by a moderator:
Bericht door een moderator:
Welkom op Synthforum. Synthforum is geen veilingsite en verkoop per opbod is hier dan ook niet toegestaan. Ik wil je verzoeken z.s.m.een vraag-/richtprijs vermelden!
Lees voor de zekerheid ook nog even onze marktplaats-FAQ. Alvast bedankt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top