Van plan op te ruimen

DrDefault

Nieuwkomer
Lid sinds
9 januari 2011
Berichten
3
Afhankelijk van wat het blijkt waard te zijn staan bij mij een aantal zaken op de nominatie verkocht te gaan worden. Dit wegens risico op stofhappen, en dat zou ik jammer vinden.
Het betreft eenmaal Korg Poly61,
eenmaal Atari 1040stfm (in tower ingebouwd, met Overscan en SCSI harddisk)
eenmaal Atari 1040STfm (met licht beschadigde achterkant, maar werkend) en
eenmaal Atari color monitor.

Omdat ik een richtprijs moet opgeven voordat ik het in de marktplaats hier mag zetten de vraag: wat is daar een redelijke prijs voor?
Eerlijk gezegd ben ik blij als iemand er iets mee kan en wil doen, is leuk speelgoed immers.
Maar om het voor nul aan te bieden vind ik ook overdreven, en opbod mag niet las ik.:?
 
Niet veel meer waard, de waarde ligt rond de €80-€120.

Dat mag ie misschien waard zijn, maar je kan er wel vlot het dubbele voor krijgen.

Ehm, nog even de prijzen hier gezien, en die zijn iets lager. Laat ik het anders zetten: als ie in orde is kan je er in België het dubbele voor krijgen (en dat weet ik wel zeker ...).
 
dat is ie niet waard , vind ik.
150 max.( en dat is al veel voor deze minst aantrekkelijke korg, zeker als je kijkt wat je heden ten dagen ook voor 150-200 euro kan kopen )
maar proberen op marktplaats.be kan altijd, en ook bieden op marktplaats.nl is een idee.
 
Afhankelijk van wat het blijkt waard te zijn staan bij mij een aantal zaken op de nominatie verkocht te gaan worden. Dit wegens risico op stofhappen, en dat zou ik jammer vinden.
Het betreft eenmaal Korg Poly61,
eenmaal Atari 1040stfm (in tower ingebouwd, met Overscan en SCSI harddisk)
eenmaal Atari 1040STfm (met licht beschadigde achterkant, maar werkend) en
eenmaal Atari color monitor.

Omdat ik een richtprijs moet opgeven voordat ik het in de marktplaats hier mag zetten de vraag: wat is daar een redelijke prijs voor?
Eerlijk gezegd ben ik blij als iemand er iets mee kan en wil doen, is leuk speelgoed immers.
Maar om het voor nul aan te bieden vind ik ook overdreven, en opbod mag niet las ik.:?

Wie houdt je tegen om het voor een symbolisch bedrag weg te doen, mijn atari heb ik ook compleet weggedaan voor een presentje en dat voelt erg fijn.
 
heb voor de mijne 50 betaald. zijn ze er gemidificeerd dan?
 
ik vind het zoiezo een leuk synthje, helemaal in zijn prijsklasse. weinig concurentie denk ik
 
Klinkt best leuk hoor die Poly61

 
Back
Top