• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

T.K: Roland Fantom G8 en Roland R8M

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Jan1

Nieuwkomer
Lid sinds
28 december 2010
Berichten
8
Voor degenen die geïnteresseerd zijn:
op Ebay heb ik op dit moment een Roland Fantom G8 te koop staan en de Roland R8M drumcomputer incl. uitbreidingskaarten.

De Roland Fantom G8 is weinig gebruikt en in prima conditie (niet te onderscheiden van een gloednieuw exemplaar).
Er is niet live mee gespeeld, en heeft altijd in een rookvrije en huisdiervrije kamer gestaan.

De R8M is eveneens in goede staat en werkt nog steeds prima.

Links: Roland Fantom G8
Roland R8M
 
De Fantom is inmiddels al verkocht, maar de R8M staat nog te koop.
Deze module wordt geleverd met de uitbreidingskaarten:
SN-R8-01 (Contemporary Percussion),
SN-R8-02 (Jazz Brush), SN-R8-05 (Jazz),
SN-R8-07 (Mallets),
SN-R8-09 (Power Drums U.S.A.),
SN-R8-11 (Metallic Percussion),
en de Memory Card M-256E (RAM card waarop 32 kits worden opgeslagen).
 
Mijn excuses, Shortwave, ik had eerst de FAQ moeten lezen.

De richtprijs voor de Roland R8M is 185 Euro.
 
Als je geïnteresseerd ben in de Roland R8M: de verkoop van de R8M loopt binnenkort af, en de bodemprijs is verlaagd naar 165 Euro.
Hier krijg je niet alleen de drummodule voor, maar ook de uitbreidingskaarten hierboven vermeld.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top