• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[ruil] Oberheim OB-Mx (4-voice)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EDP

elke dag pannekoeken
Lid sinds
1 februari 2002
Berichten
4.475
Locatie
Roffa
De kogel is door de spreekwoordelijke kerk. Ik had de OB-Mx. Al een keer te koop gezet. Maar was er zelf nog niet uit of ik hem kwijt wilde. Nu dus wel.
Maar het liefst wil ik hem ruilen.
Waar ik echt op zoek naar ben is een TR-808 of een TB-303. Maar ik ben ook geïnteresseerd in ander analoog spul van de zelfde klasse. Eventueel met bijbetaling wanneer nodig.

Richtprijs 1250,-

Even over de Oberheim zelf; hij is in zeer goede staat. Heeft een een extra voicekaart. Daarmee maak je van de OB-Mx een vier voice bak. Je kunt de voices ook stacken op allerlei manieren.

2 x osc per voice.
4 x env.
3 x lfo
2 x Filter ( Oberheim 12 db low, hi & bandpass & moog filter 24db low)
en een hele uitgebreidde matrix waar mee je bijna alles aan alles kan hangen.
Midi
Individual Outputs

Filmpje:

 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top