• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2 x 8 HE professionele flightcase + eventueel bekabeling

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

berolios

Ingeburgerd
Lid sinds
14 april 2007
Berichten
97
Locatie
Eindhoven
Ik verkoop twee 19" cases die altijd als prive-FX racks zijn gebruikt. Altijd in de auto vervoerd, nooit in trailer.

In zeer goede staat, met een ruime hoeveelheid ijzerwaar erbij:

Twee identieke cases, uitsluitend topmateriaal gebruikt:
  • 8 HE hoog
  • 19" breed
  • 2 HE 19" lade
  • Montagerail voor & achterkant
  • deur achter
  • Extra diepe deksel achterin ivm opbergen kabels
  • diverse 19" ventilatieroosters
  • 19" racklight (meerprijs)
  • 19" power block (meerprijs)
  • De kabels berg je dus op in de achterdeksel, die rusten op het deurtje en dus niet achterop je dure spullen (!).

Eventueel heb ik ook nog eea aan kabels erbij (alles meerprijs):
  • 1 x 4 kanaals XLR snake 8 meter (ongeveer) --> 2 x gebalanceerde insert send/ return, topkabel en alles Neutrik + snakeskin (zie foto)
  • 2 x 16 kanaals XLR snake 8 meter (ongeveer) --> 8 x gebalenceer insert send/ return, topkabel en alles Neutrik + snakeskin (zie foto)
  • 16 x Y-split om inserts ongebalanceerd aan te sluiten (Neutrik)
  • 16 x XLR male - jack verloop (Neutrik + snakeskin)
  • 16 x XLR female - jack verloop (Neutrik + snakeskin)
  • Diverse koppelbussen male/male female/female / XLR-jack veloopbussen, etc.
  • Een hele verzameling dus, perfect voor de audio-techneut die zelf op een goede en betrouwbare manier materiaal wil meenemen en aansluiten.

€ 300,- per kist incl stroomverdeler & racklight
€ 575,- voor twee kisten met alle ijzerwaar erbij (lade, ventilatieplaten, etc)

01.jpg


02.jpg


03.jpg


04.jpg



Het betreft hier serieus professioneel spul, dus graag alleen reageren en bieden als je ook daadwerkelijk geinteresseerd bent en ook bereid bent te betalen voor top-kwaliteit.

Heb je serieuze interesse? Mail of bel me gerust voor vragen of om een afspraak te maken. Uiteraard mag je altijd vrijblijvend een kijkje komen nemen.

p.s. bekijk ook mijn overige advertenties, ik verkoop een aantal in zeer goede staat verkerende high-end pro-audio spullen ivm verhuizing.
 
Dit zijn kisten die je met een gerust hart onderaan in een vrachtwagen kunt leggen... professionele tourkwaliteit dus... niet iets dat je voor een paar tientjes in de muziekwinkel haalt.

Over de prijs is zeker te praten, maar voor niks gaat de spreekwoordelijke zon op ;).
 
€ 250,- per kist incl stroomverdeler & racklight
€ 500,- voor twee kisten met alle ijzerwaar erbij (lade, ventilatieplaten, etc)
 
:doei:
 
:schop:
 
stockphotopro_2286138DMB_no_title.jpg
 
done
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top