analoge gek stelt zich eens voor

stevevdb

Nieuwkomer
Lid sinds
12 september 2006
Berichten
10
Locatie
België
hallo
Ben al enige tijd lid van dit forum maar heb mij nog niet voorgesteld.

Ik ben dus Steve en hou me hoofdzakelijk bezig analoge recorders. Geen cassettebandjes hoor maar de full size reel to reel recorders. Merken: Studer (uiteraard), Revox, Otari, Tascam, Teac (niet alles), ATR, kortom alle grote machines die er ooit voor gezorgd hebben dat de grootste hits geproduceerd werden.

Mijn verzameling:
-Studer A80
-Revox B77 (verschillende units)
-Revox PR99 (alle drie de modellen)
-Tascam 38
-Teac x2000
-Otari mx5050

Verdere nog een hele hoop andere toestellen van Revox en sinds kort ook een Fostex 812 8 kanaalsmixer waarmee ik live opnames maak.
De live opnames maak ik ofwel op mijn PR99, A80 of B77 (de otari is nog niet bruikbaar wegens technisch nog niet in orde).

Wat ik altijd zoek: tape recorders en tapes.

groeten

steve
 
welkom,
en zijn ze ook te repareren ( m'n a77, b77 en bandecho )
fijn spul het analoge band .
 
welkom,
en zijn ze ook te repareren ( m'n a77, b77 en bandecho )
fijn spul het analoge band .

ja hoor die zijn te herstellen.
zeer goed te herstellen zelfs...

80 procent van de stukken zijn nog leverbaar bij revox duitsland, revox zwitserland, revox service AG in zwitserland.
 
Welkom.
Dit zijn de jongens die ik in mijn jonge jaren ben tegengekomen door mijn vader. (basist/zanger van het bandje Solution).:{
Leuk om dat te zien.
 
Welkom.
Dit zijn de jongens die ik in mijn jonge jaren ben tegengekomen door mijn vader. (basist/zanger van het bandje Solution).:{
Leuk om dat te zien.

solution, dat was nog eens een top band..
een hoop progrock van weleer word weer nieuw leven ingeblazen dus haal je vader maar alvast over..
 
Welkom.....hier ook een analoge tape freak maar dan alleen Telefunken en Philipsen en een werkende Otari MX5050.

grt Gert-Jan
 
538 :D


Maarre, welkom he?!
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top