Cakewalk - SONAR X1 [Music Production Software]

attachment.php


Cakewalk introduceert een compleet nieuwe versie in de Sonar serie: X1.


Met SONAR X1 Producer beschik je over alle tools om kant-en-klare, “radio-ready”-opnames en -producties af te leveren. Dit pakket omvat alle functies, die van SONAR een toonaangevend pakket hebben gemaakt, plus instrumenten en effecten om duimen en vingers van af te likken. Van de innovatieve “Skylight” interface tot de legendarische sound van de ProChannel strip, biedt SONAR X1 Producer echt alles om zelfs de meest verwende producers te bekoren.

Het DAW 2.0-tijdperk is begonnen

SONAR behoort nu al bijna tien jaar tot het selecte groepje toonaangevende DAW-oplossingen. Hoewel we tijdens dit decennium heel wat verbeteringen hebben ontwikkeld, vonden we toch dat de tijd rijp was om alles nog eens open te gooien en onze ervaring van meer dan 20 jaar opnieuw te bundelen. Tenslotte werkt men vandaag de dag anders – sneller en moderner.

(Bron: Roland CE)

Sonar X1 is verkrijgbaar in:
  • Producer
  • Studio
  • Essential

Voor meer info:


Cakewalk site
 

Attachments

  • SynthForPho.jpg
    SynthForPho.jpg
    79,6 KB · Bekeken: 99
Ehmm ik wil niet moeilijk doen maar is dit niet exact wat Apple gedaan heeft bij de overgang van Logic7 naar Logic8 3 of 4 jaar geleden? Er zitten wel goeie features in maar die zaten er in de vorige versie ook al in... Please enlighten me...
 
Het lijkt erg sterk afgekeken van PreSonus Studio One, verder zie je een hoop spullen van Logic, Reaper en Record terugkomen.

Ben benieuwd wat de ervaringen gaan zijn. Hopelijk zullen er meer ontwikkelaars zijn die hun producten wat meer in het nu gaan brengen.
 
Ja, ik zie ook niet wat er zo revolutionair aan is. Gewoon het beste van een aantal andere DAW's overgenomen.

Ieder DAW maakt natuurlijk reclame voor zichzelf, maar doe niet alsof die features nog nooit vertoond zijn.

Overigens gebruik ik zelf geen Sonar, maar heb er vroeger via een muzikale partner altijd goed mee kunnen werken.
 
Misschien doen ze gewoon Pro Tools 9 na? "Nu kan je de geluidskaart gebruiken die je zelf gekozen hebt" :-)
Aan de andere kant als ik een band zou opnemen, zou ik ook niets anders dan PT kiezen... Toen ik op PC zat heb ik ook met Sonar gewerkt en had er goeie ervaringen mee.
 
Wat voor mij vooral opviel was de "pro channel", waar ze ook weer emulatie hebben ingebouwd alsof het een console is. Beetje zoals HEAT van ProTools en Slate Virtual Console. Is helemaal de nieuwe rage blijkbaar!
 
Wat voor mij vooral opviel was de "pro channel", waar ze ook weer emulatie hebben ingebouwd alsof het een console is. Beetje zoals HEAT van ProTools en Slate Virtual Console. Is helemaal de nieuwe rage blijkbaar!

Met plugins altijd het geval geweest toch.
 
De copywriters van de marketing afdeling bij Roland hebben altijd tot de beste in hun vakgebied behoord. Zo ook deze x. Verbluffend goede gebakken lucht dit man!
 
Hoorde de net via, via dat er geen VST3 ondersteuning zou zijn???? :?
Dat zou wel heel erg raar zijn.
 
Back
Top