Vooral Vorige Eeuws Gedoe

Slope Creations

De Muzikale Polygamist
Lid sinds
20 november 2002
Berichten
129
Locatie
Rotterdam
Toen ik alleen ImpulseTracker, Soundforge & Hammerhead had.

Er staat 1 track bij "yeah(4x)" die dit jaar gemaakt is. Dit was een testopname in de "afrondfase van de indeel-fase van de track" ;) . Mijn eerste vocalen-opname in de PC ooit. Best goed gelukt vind ik, met de SM58.

De track SLEEP is van wat hardcore-rap-vrienden van me. Paar weken geleden bij mij opgenomen en uitgemixt. Mijn eerste serieuze opname- en mixproces. Ook met de SM58.
Ach....er zit beweging in de backing-vocals, maar voor de rest slecht gelukt, vind ik.

http://www.slopecreations.nl (klik op "Listen To Productions")

Komende 2 maanden 9 tracks met vocalisten afronden....opnemen....uitmixen ... en een leuke mix maken. Zal dat graag met jullie delen. (je kunt ook naar mn feessie op 16 mei in de Baroeg komen, Rdam!)

Kritiek ... feedback ... het is allemaal welkom.

Groet,

Slope

PS: Rappers opnemen is echt KOEL !!! Vooral kloten met die backingvocals...LEEF JE UIT !!!
 
Ik heb Yeah! 4 x beluisterd [na een vijftal minuten zoeken en registreren doe ik nie]. Tsja op synth gebied kan ik er weinig van zeggen, maar het klinkt lekker uitgelaten. Een clip erbij en het kan op TMF van mijn part. Lekkere geile tekst ook.:fuckoff: :fuckoff:
 
Back
Top