Emagic drivers van de Apple-webstek verdwenen?

Kraan

Ouwe rot
Lid sinds
11 april 2004
Berichten
1.950
Locatie
Zwolle
Enkele weken geleden heb ik van de Apple site de drivers voor mijn Emagic MT4 midi-interface gedownload. De USB-stick waar ik ze opgezet heb, moest in de tussentijd leeg om volgepropt te worden met muziek.

Nu probeer ik opnieuw de drivers te vinden, maar lukt me dit niet. In de geschiedenis van mijn browser heb ik daarom de link van enkele weken terug opgezocht en deze gebruikt. Deze link bestaat niet meer.

Betekent dit nu dat Apple met de ondersteuning van obsolete Emagic-producten gestopt is? Ik ben sinds enkele jaren niet meer zo gecharmeerd van Apple, maar dit zou voor het eerst zijn dat ik ook in mijn priveleven hinder ondervind van de arrogantie van dit bedrijf. Logic wordt nu gepresenteerd als een Apple-product en het kadaver van Emagic ligt ergens in een uithoek van het internet te rotten?

Volgens mij moet ik trouwens de drivers nog wel ergens hebben, zo niet dan hoop ik dat een SF-er ze heeft. Het onderstreept wat mij betreft in ieder geval wel het belang van het goed archiveren van drivers.
 
Ik heb ze ergens dacht ik dus... PM dan maar.


Tnx! Ik trof ze net ook op mijn werklaptop. Waarschijnlijk heb ik ze daarop gedownload en toen op USB-stok gezet. Als het juridisch en zo toegestaan is, wil ik ze ook wel gewoon in dit topic dumpen.
 
Back
Top