ik speel op Lowlands en Mystery Land

happy elf

Stamgast
Lid sinds
23 november 2008
Berichten
282
Locatie
Delft
hoi ,

voor iedereen die geinteresseerd is in een loop artiest die muziek maakt met ballonnen ( dat ben ik dus) hier de laatste gegevens. Ik speel komende zaterdag en zondag op Lowlands . Beide dagen speel ik twee sets van een half uur, om 19.30 en 21.30. De zaterdag erna speel ik op Mystery Land om 15.00 in de Theater Tent. Nu maar hopen dat ik daar mijn ballonnen grooves hard genoeg de tent in kan slaan.

groet,
HAPPY ELF ( nu dus LOOP THE BALLOON)
p.s. hieronder een kort fimpje van een optreden op de Grote Markt in Den Haag, met twee dansers erbij.

 
Cool

maar euhm volgende keer ff andere cameraman regelen

en succes op mysteryland! Helaas ga ik naar Voltt
 
Waar op Lowlands stond je dan? Heb bij de Lima gekeken, maar niets gevonden?
 
ik speelde daar wel in de buurt, een beetje rechts daarvan stond nog een grote kist ( mini theatertje) en daar speelde ik.
 
Oke, helaas niet gezien dus. 't Programmaboekje was er ook niet duidelijk over.
 
super erg creatief ik vond why did you do that thing to me filmpje ook erg goed
ik mag dit soort artiesten wel
loop ook eens n fietsband (als verre familielid van de ballon)
 
ben een paar keer op bezoek geweest in de Ogonogogo, hilarische tent. QOTSA zou er ook nog een klein showtje komen doen, maar dat ging op het laatste moment niet door...
 
Ik niet, had vrij veel bands die ik wilde checken, en in 't gras liggen tussendoor moest ook gebeuren dus..
 
hoi JW Hagenbeek,

sure !
Lijkt me gezellig. De Koornbeurs is altijd leuk, ik ben daar zo'n 30 jaar geleden begonnen met mijn bandjes en ik kwam er iedere week. Ik neem deze keer echter niet al mijn analoge synths mee, enkel ballonnen !

groet,
Jeroen
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top