• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Command 8, TC Electronics MD3 Plugin (TDM), Ultrasone Hoofdtelefoon

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

vibeproductions

Nieuwkomer
Lid sinds
19 juli 2010
Berichten
12
Locatie
Drongen - België
Dag allen,

Ik verkoop wat spullen die ik niet meer gebruik of bijna nooit gebruikt heb.

De Command 8 moet weg omdat we een large format console hebben aangekocht. Die is 1,5 jaar oud en in uitstekende staat! De nieuwprijs van zo een toestel is 1049,00 Euro BTW Incl. De prijs hier BTW inclusief is 610,00 Euro. Ik betaal ook 50% van de transportkosten

com8.jpg


De TC Electronics MD3 Mastering plugin (TDM versie) is de softplugin van hun system 6000. Uitstekende plugin die ook samen met een ongelofelijke Brickwall limiter komt. Nieuwprijs is 1295,00 Euro hier gaat hij de deur uit voor 499,00 Euro (incl btw). Inclusief Ilok License Transfer.

MD3.jpg


Ultrasone Pro 900 hoofdtelefoon. Een uitstekende hoofdtelefoon voor langduring gebruik. Zit zeer comfortabel en klinkt natuurlijk Ultrasone! Eens je dit gehoord hebt betekend Sennheiser en Sony niks meer. Hij is amper 1 jaar oud en slechts 5 uur gebruikt (was aangekocht voor een project). Nieuwprijs is 535 incl BTW. Hier gaat hij weg voor 350,00 Euro BTW Incl BTW. GRATIS TRANSPORT

HD900_1.jpg

HD900_2.jpg


NB: indien je een btw geregistreerd bedrijf bent kan je het excl 21% BTW aankopen. Alle prijzen -21%!

Voor meer info, stuur gerust een bericht!

Beste groeten,
Tim Van Renterghem
 
Bericht door een moderator:
Eén keer per drie dagen schoppen is genoeg. Ik heb al je extra kicks verwijderd. Lees voor de zekerheid onze Marktplaats-FAQ nog even door.
 
Al deze items zijn nog te koop! :)

Dag allen,

Ik verkoop wat spullen die ik niet meer gebruik of bijna nooit gebruikt heb.

De Command 8 moet weg omdat we een large format console hebben aangekocht. Die is 1,5 jaar oud en in uitstekende staat! De nieuwprijs van zo een toestel is 1049,00 Euro BTW Incl. De prijs hier BTW inclusief is 610,00 Euro. Ik betaal ook 50% van de transportkosten

com8.jpg


De TC Electronics MD3 Mastering plugin (TDM versie) is de softplugin van hun system 6000. Uitstekende plugin die ook samen met een ongelofelijke Brickwall limiter komt. Nieuwprijs is 1295,00 Euro hier gaat hij de deur uit voor 499,00 Euro (incl btw). Inclusief Ilok License Transfer.

MD3.jpg


Ultrasone Pro 900 hoofdtelefoon. Een uitstekende hoofdtelefoon voor langduring gebruik. Zit zeer comfortabel en klinkt natuurlijk Ultrasone! Eens je dit gehoord hebt betekend Sennheiser en Sony niks meer. Hij is amper 1 jaar oud en slechts 5 uur gebruikt (was aangekocht voor een project). Nieuwprijs is 535 incl BTW. Hier gaat hij weg voor 350,00 Euro BTW Incl BTW. GRATIS TRANSPORT

HD900_1.jpg

HD900_2.jpg


NB: indien je een btw geregistreerd bedrijf bent kan je het excl 21% BTW aankopen. Alle prijzen -21%!

Voor meer info, stuur gerust een bericht!

Beste groeten,
Tim Van Renterghem
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top