• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

AKG D109, 'Studio Meubel', Kabels, Kabelgeleiders

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Venturi

BOEM!
Lid sinds
13 april 2006
Berichten
417
Locatie
's-Gravenzande
AKG D109: €7,50
Een, door mij, nooit gebruikte clip-on mic. Met erg veel kabel eraan (schat 10 meter). Heeft een voor mij onceonventionele 3 pins aansluiting à la XLR, maar dan kleiner. Nooit gebruikt vanwege het feit dat ik hem niet kon aansluiten en geen zin heb om er iets te voor solderen.

'Studio Meubel': €25
Perfect meubel voor iemand die een kleine set-up heeft. Ideaal vanwege kunnen plaatsen van bijvoorbeeld een versterker op de onderste plank, een aparte schuiflade voor zowel het toetsenbord als een aparte voor de muis (ook links te plaatsen!), daarboven ruimte voor bijvoorbeeld een controller keyboard en je monitors. En op de bovenste trede je pc monitor. Op het (gratis!) ladekastje had ik altijd mijn mengpaneel staan. En je kan een hoop zoi kwijt in de lades. Heeft hier en daar wat butsjes, maar daarom ook de lage prijs (en i.v.m. met een babykamer :))

Kabels: €30

De volgende kabels:

Midi to 2x Midi (DIY)
2x 3m Neutrik midi kabel
2x PACCS 2m midi kabel
2,5m stereo jack to 2x mono jack
3m 4x mono jack to 4x mono jack
3m 2x mono jack to 2x mono jack
3m Cordial Mono jack
1,5m Cordial Insert kabel
1,5m mono jack to mono cinch
1,5m 2x mono cinch male to 2x mono cinch female
1,25m 2x mono cinch male to 2x mono cinch male
1,20m 4x mono cinch male to 4x mono cinch male

Kabel geleiders: €10 per stuk, 2 voor €15

Handige 19 inch kabel geleiders. Als je alle kabels koopt, krijg je er één geleider bij.

19 inch DIY rack inbouw: €20

3U hoge 19 inch kale behuizing voor DIY projectjes.

Quick Lok T-10: €20

Mooie z.g.a.n. synth standaard.
 
Foto's

Foto's

AKG D109


Studio Meubel


Kabels


Kabel geleiders


19 inch DIY rack inbouw


Quick Lok T-10


Alles is klikbaar en van de originele apparatuur, behalve de synthstandaard.
 
kabels ook los te koop, €2,50 per stuk ;)
Meubel mag ook voor minder weg (fles whiskey), anders gaat die binnenkort naar de sloop :(
 
Rack is verzonden!

Hierbij nog een plaatje mert afmetingen van het bureau. Fair my paint skills ;)

 
Kabels: €20,-- (3m 2x mono jack to 2x mono jack is weg)
Bureau (zonder ladekastje): €15,--
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top