Vrijdag 4 April: NU HEROES in Tivoli (oa. Jaques Lu Cont & Ladytron)

C-Code

Addicted to Breaks
Lid sinds
5 augustus 2002
Berichten
1.974
Locatie
Den Bosch
Tekst van tivoli site:

Die zien we nooit meer terug, sneerden sommige critici na het overweldigende succes van 604, het debuut van Ladytron. Jaren tachtig-electro in een nieuw, hypergestyleerd jasje, dat kon niet goed gaan. Toch wel: Ladytron groeide uit tot de voorloper van de electroclash en is overtuigend terug met Light And Magic. Wij zijn een band, geen laptop, aldus de New Order van de 21ste eeuw. Ook Jacques Lu Cont, de man achter Les Rhythmes Digitales, duikt in de jaren tachtig. Funky electro met vleugjes house en pop en een spannend semi-Frans sausje. Echt uit Parijs komt David Guetta, de pionier van de French Sound. Eindeloze grooves worden gecombineerd met soulvolle vocalen en fantasierijke house.


Daar ben ik dus te vinden !


;)
 
jah en 5 april komt Jeff mills :)

en er is er nog 1 in het rijtje van NU heroes...

zie mijn post in uitgaanstips...

Zaterdag 5 April ben ik aanwezig... 4 april den kik niet... :(
centjes willen niet groeien aan mijn geldboompje.

btw, tivoli is GOED bezig de laatste tijd.
 
Origineel geplaatst door STicKX
jah en 5 april komt Jeff mills :)

en er is er nog 1 in het rijtje van NU heroes...

zie mijn post in uitgaanstips...

Zaterdag 5 April ben ik aanwezig... 4 april den kik niet... :(
centjes willen niet groeien aan mijn geldboompje.

btw, tivoli is GOED bezig de laatste tijd.


en vergeet niet donderdag DJ Spinna...een van de top house-producers van dit moment (check z'n nieuwe album op BBE) en natuurlijk ook een van de betere hiphop remixers/producers
 
Origineel geplaatst door olafmol
en vergeet niet donderdag DJ Spinna...een van de top house-producers van dit moment (check z'n nieuwe album op BBE) en natuurlijk ook een van de betere hiphop remixers/producers

Ik heb 4 cd's van DJ Spinna, maar dat zijn alleen maar hip hop georienteerde cd's, ik ken geen house van hem. Ik had er graag naar toe willen gaan, maar helaas moet ik vrijdag gewoon werken ;). En ik ga vrijdag al naar MR les rythmes digitales (Jacues Lu Cont) en ladytron, maar de volgende keer dat Spinna in nederland is ga ik er zeker heen.

Maareh ga jij vrijdag wel Olaf ?
 
Origineel geplaatst door C-Code
Ik heb 4 cd's van DJ Spinna, maar dat zijn alleen maar hip hop georienteerde cd's, ik ken geen house van hem. Ik had er graag naar toe willen gaan, maar helaas moet ik vrijdag gewoon werken ;). En ik ga vrijdag al naar MR les rythmes digitales (Jacues Lu Cont) en ladytron, maar de volgende keer dat Spinna in nederland is ga ik er zeker heen.

Maareh ga jij vrijdag wel Olaf ?

als er nog kaartjes zijn ben ik er zowel donderdag als vrijdag bij.......ff snel regelen...en natuurlijk as zondag in de ekko een brokenbeats/nujazz/etc. party vanaf 1700.....

btw, spinna heeft een aantal retevette vocale housetracks met shaun escoffery gemaakt....echt hele goede soulvolle house....

Olaf
 
nou moe! Tivoli heeft ineens last van het cancel-virus! Zowel DJ Spinna als Jaques lu Cont hebben gecanceled...Spinna wordt vervangen door The Roots-DJ ?uestlove, en Jacques door een of ander belgisch duo genaamd "glimmer twins" .... en in de wandelgangen hoor ik ook al dat Jeff Mills door DJ Immergeil wordt vervangen (2 april :) )
 
Origineel geplaatst door olafmol
nou moe! Tivoli heeft ineens last van het cancel-virus! Zowel DJ Spinna als Jaques lu Cont hebben gecanceled...Spinna wordt vervangen door The Roots-DJ ?uestlove, en Jacques door een of ander belgisch duo genaamd "glimmer twins" .... en in de wandelgangen hoor ik ook al dat Jeff Mills door DJ Immergeil wordt vervangen (2 april :) )

Ja ik weet het, ik begin me af te vragen of de namen die op Nu Heroes staan echt geboekt zijn of gewoon als lokkertje zijn gebruikt. Ik ga in ieder geval mijn kaartjes terugbrengen, want ik ging speciaal voor Jaques Lu Cont :( =( :kont:
 
zo hee! ?guestlove was de bom! ik heb me echt vet goed vermaakt..... hij draaide echt een steengoeie set...blockparty classics, van beasty boys naar justin timberlake naar nirvana naar herbie hancock naar gary numan naar Wham naar David Bowie naar 50cent....naja....u snaptumwel ;)
 
Back
Top