krachtige sub gewenst

jaakpijpen

Nieuwkomer
Lid sinds
27 december 2009
Berichten
7
Beste,

Ik kocht een tijdje geleden mijn eerste paar monitor's. (mackie HR 824 mk2)
Ik kocht er ook direct een sub bij, een tapco sw10.

Over de moni's ben ik meer dan tevreden, maar de sub vind ik bijlange niet krachtig genoeg. ( ik plaatste hem al de hele kamer(30m^2) rond)
In vergelijking met de sub van m'n surround(budget)-systeem, nl. de logitec Z5500, stelt die sw10 niets voor.
Akkoord, de doeleinden zijn erg verschillend, maar ik zoek toch echt iets met vergelijkbare kracht.

Mijn doel is louter plezier aan goed geluid beleven, dus niet om de absoluut meest neutrale klank te krijgen bij het maken van een nieuwe plaat.

DUS:
Ik zoek dus een krachtige sub(vergelijkbaar met de logitec z5500 sub) maar dan met een veel betere kwaliteit, nl. the best of both worlds

Wie kan me helpen?
Alvast bedankt!
 
De KRK 10 sub is best scherp geprijsd en geeft een behoorlijk geluid, natuurlijk kan het altijd harder en beter, maar dan gaat de prijs ook omhoog.. KRK heeft imo altijd een goede prijs/kwaliteit verhouding..

:)
 
yamaha hetzelfde idee eigenlijk, er zijn best veel goede subs als je actief wil en porten ook geen probleem zijn. lijkt me niet in jouw geval een issue, toch?
 
klopt ik heb de krk 10s ook en die kan gruwlijk hard
 
Ik gebruik alleen de mackie hr 824 en die vind ik al behoorlijk laag gaan (heb ze zelfs laaf af gefilterd staan anders staan mijn buren de hele tijd voor mijn deur :D)
Nu moet ik wel zeggen dat mijn studio een stuk kleiner is.
 
Back
Top