• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diversen DIY en meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

etaoin

Mystic Loges
Lid sinds
16 januari 2004
Berichten
12.743
Locatie
Vleuten
Setje van een 2SC2291 plus twee stuks 2SC1583 dubbeltransistors (was ooit bedoelt voor een 303 filter die er toch niet meer komt): 10 euro.

Twee stuks MAD1108 diode array. Misschien leuk voor een diode filter (EFM heeft ze ooit gebruikt), maar ze zijn niet gematcht dus dat is meer estetisch: 5 euro.

Böhm 12/24 expander. 1U rack synth. Het gaat hier om de 12-voice versie. Officieel gelabeld als "phase modulation" synth, maar er zitten gewoon Yamaha FM chips in, dus het is een echte FM-doos. Leuke bak voor erbij: 30 euro.

Yamaha RX17 drumcomputer. Met originele adapter en manual: 40 euro.

Korg Concerto. Minisequencer met quickdisks. 10 euro? QD werkt prima, dus misschien ook interessant ter reparatie van een ander QD apparaat...

MidiBox AOUT module inclusief twee stuks MAX525 en de MAX6007 shunt (en uiteraard alle andere componenten): 40 euro
Ik heb ook nog een deel van de MidiBox SEQ liggen, maar dat zoek ik nog even uit.

Diskdrive voor de Roland W30 (en misschien ook nog andere Roland samplers uit die tijd): 10 euro

Er volgt nog het e.e.a. als ik het uitgezocht heb.
 
303 filtersetje is gereserveerd

Komt bij: Thomas Henry XR2206 VCO op Bugbrand printje. Doet het, maar heb ik daarna gewoon losgeknipt en niet meer naar gekeken. Even zelf verder uitzoeken dus :D Klein prijsje: 25 euro.
 

Attachments

  • xrvco.jpg
    xrvco.jpg
    241,3 KB · Bekeken: 25
303 filtersetje is weg.

Al het andere is er nog...

MidiBox SEQ setje: 3 DIN modules, 1 DOUT module, CORE, plus displays en rotary encoders (ontbreken er drie; bestellen bij VOTI; knoppen komen er wel nog bij), en drukknoppen in de kleuren van de V2.

Displays zijn 400mA backlight, dus die moeten apart gevoed worden en niet vanaf de CORE.

50 euro.
 

Attachments

  • midibox_seq.jpg
    midibox_seq.jpg
    122,8 KB · Bekeken: 25
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top