[track] remix gemaakt, feedback gezocht!

AOR

Ouwe rot
Lid sinds
16 februari 2003
Berichten
1.496
Goedemiddag,

Hier weer een track van mijn hand, was op zoek naar wat reacties. Het origineel kan ik helaas niet laten horen, maar het enige wat ik gebruikt heb van het origineel is het midi deuntje van 4 noten van de melodie.

Als je vaker dingen van mij hebt gehoord ben je gewend dat het vaak erg melodisch is opgezet. Dit keer heb ik het wat anders aangepakt.

Ben benieuwd!

gr Alexander

link: http://myspace.com/alexorion

Het gaat om de bovenste track...

ps. heb het geluid ietwat gecompressed en op 128 kbps geconverteerd om het veilig te stellen, track moet nog released worden, vandaar.
 
my remix of Metropolitan (T. Giusto) ?

Klinkt lekker... Geen last vd compressie.

Alleen de climax had voor mij iets vetter gemogen.... Maar das voorkeur denk ik... duidelijke lijn, goede verhoudingen dus ... Nice work ;)

gr.
 
dankje, ja wilde niet echt een climax creëeren, maar meer een soort hook, met dat harde geluid vlak voordat die er telkens inkomt. Weer eens wat anders, mensen reageren er in de zaal iig erg goed op.
 
het begin en het eind kunnen mij wel bekoren, maar de break is mij te trancy (ben geen trancehead).verder klinkt het strak, goed geplaatst en lekker helder.


ken ik jouw naam niet van i-dance? ken da misschien dan, of non??!?!

gr Rubbah
 
het begin en het eind kunnen mij wel bekoren, maar de break is mij te trancy (ben geen trancehead).verder klinkt het strak, goed geplaatst en lekker helder.


ken ik jouw naam niet van i-dance? ken da misschien dan, of non??!?!

gr Rubbah

He, dankjewel voor je reactie. I-dance? Dat is alweer een jaartje of 5 geleden, dus ik denk het niet. Tenzij je een heel goed geheugen hebt. ;-)
 
goed gemaakt in zn genre op cker.
sounds zijn goed, arrangement ook.

echter...

blijft niet plakken.

Des al niet te min nog steeds goed gemaakt !
 
goed gemaakt in zn genre op cker.
sounds zijn goed, arrangement ook.

echter...

blijft niet plakken.

Des al niet te min nog steeds goed gemaakt !

Er valt gelukkig ook niet zo heel veel te plakken ;-)

, maar bedankt voor t luisteren!
 
Back
Top