• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland AX-7 en SH-201

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

peejee

Ingeburgerd
Lid sinds
14 november 2006
Berichten
83
Hallo,

Ik verkoop mijn keytar, roland AX-7. Met iets of wat durf en performance ben je dé blikvanger van de show die je zelf in de hand hebt ! Volledige vrijheid op het podium voor de toetsenist, vette synthesizersolo's of zalig wandeled wegdromen met backgroundstrings...
Het is een midi-instrument wat wil zeggen dat je het aansluit op eender welk keyboard of synthesizer met midi-aansluiting. Je kan vooraf 't een en ander programmeren of gewoon je klanken/presets/programs van je synth/keyboard gebruiken. Een druk op de knop en je bent weer vertrokken. Ik heb er twee jaar lang zéééééééér veel genot van gehad op verschillende podia, ambiance verzekerd als je met dat ding rond je nek rondhuppelt voor het publiek !
Je krijgt hem inclusief 6m-kabel, handleidingen, boekjes, stevige draagtas/rugzak en de echte roland-draagriem.
Ik heb er spijt van dat ik hem wegdoe maar het is "stilstaand geld" op deze moment :

Reden van verkoop :
Naarmate mijn studie's vorderen ben ik stilletjes aan gestopt met mijn verschillende bandjes.
Hierdoor heb ik een hoop materiaal dat ik de deur uit wil om wat geld "terug te winnen" aangezien deze spullen nu enkele jaren niet gebruikt zullen worden. Ik houd enkel bij wat ik nodig heb om mezelf zowat te amuzeren tussendoor.
Vanaf dat ik terug met bandjes begin na mijn studie's zal ik wel terug zoeken naar nieuwe spullen. Ik kan als student het geld nu goed gebruiken voor mijn buitenlandse stage e.d.

Indien interesse kan je een bod doen. Als ik minimum tot aan de prijs geraak die ik wil dan verkoop ik, anders houd ik hem wel gewoon bij.
Je kan hem altijd komen uittesten (eventueel je eigen soundmodule of synth meebrengen)
(hier enkel nog een roland G-800 en een roland SH-201 beschikbaar om te testen)
(die SH-201 is tevens te koop voor een mooie prijs)

de advertentie om te bieden staat vindt je terug op volgende link :
http://www.2dehands.be/roland-ax-7-keytar-61623680.html?qq=roland ax

Richtprijs AX-7 : 635 euro
Richtprijs SH-201 : 365 euro

Je mag me mailen op PJ_vermylen@hotmail.com
Je kan de toestellen ten allen tijde vrijblijvend komen uitproberen.

met vriendelijke groeten, Vermylen Pieter-Jan
 
allebei verkocht ! deze mag gesloten worden
(niet aan forumlid, wel via ebay)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top