• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

boss micro BR m adapter en beschermhoes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
ongelooflijk, maar waar.
afzeggen kan, ik bedoel, alles went en zelf ben ik ook niet brandschoon, maar je hebt afzeggen en (niet) afzeggen!
ik heet daarom vandaag kozmik welkom op mijn negeerlijst en bied opnieuw aan:

perfecte boss micro br hd recorder (4 sporen)

dit is een zeer handig en bruikbaar apparaat, stereo mp3 opnemen, of 4 sporen. van de ingebouwde microfoons of line in.

deze komt met een apart aangeschafte originele boss adapter en een siliconen beschermhoes. de gebruiksaanwijzing zit er uiteraard bij.
alles is in absolute nieuwstaat.

hij ligt al ingepakt en de vorige koper wilde ook nog een din/sync kabeltje dat ik toch overhad. als je vlot reageert pak ik hem niet eens uit en komt het zo naar je toe.

ik heb even nagekeken en de micro br kost 199 euro. met de adapter en siliconen beschermhoe skom je op 235-240.

ik stuur hem op voor 120 (inclusief verzendkosten dus). dat is de helft !

foto's zwerven in een andere thread van me rond, maar alles is echt als nieuw.
 
:slotje::verkoght:

was al vergeten dat ie hier stond, even schoon schip maken
kan dicht, bedankt
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top