• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Electribe ES1mkII vol met klassieke LinnDrum sounds & patterns

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Harlem Nights

Stamgast
Lid sinds
23 juni 2008
Berichten
431
Locatie
Leiden
De bekende drumsampler / sequencer, met prima punchy sound en veel editing mogelijkheden, o.a. filters etc per part, allerlei fx en goede delay, knob motion recording, stereo audio in processing, slicing van loops. Alles MIDI aanstuurbaar en syncable.

Ik heb deze unit gebruikt voor mijn LinnDrum films op youtube, en je krijgt alle patterns en sounds erbij die op deze 3 films staan. Ze komen uit de tijd dat alle 80s artiesten de Linn gebruikten (van Prince tot Frankie Goes to Hollywood). Met deze set heb je dus meteen een leuke nostalgische LinnDrum in huis, maar je kunt hem natuurlijk ook volstoppen met je eigen sample sets.

Meegeleverde LinnDrum rhythms:
YouTube - Linn Drum Disco Beats on Electribe PART 3
YouTube - Linn Drum Pop & Disco Beats on Electribe PART 2
YouTube - Classic Disco & Pop Linn Drum on Korg Electribe ES1mkII

Samples e.d. kun je overzetten vanaf PC via Smartmedia card, je krijgt er een kaart van me bij van 64MB.

Alleen thuis gebruikt, in nieuwstaat, met doos en handleiding.

Reden voor verkoop is dat ik deze ritmes eindelijk heb kunnen overzetten naar de Korg ESX.

Vraagprijs 300 EUR

High res pic:
http://cachepe.samedaymusic.com/med...-1MKII_f-a3bf25f97d065722fbb593e4960a4a07.jpg
 
De vraagprijs is iets boven de gangbare voor een ES1mkII vanwege de grote hoeveelheid welbekende LinnDrum sounds en patterns... Je krijgt er een heup jeugdsentiment bij dat je vervolgens naar hartelust kan tweaken 8~
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top