Ensoniq DP/4 editten vanaf mac...

@johan; ik heb de link naar de software daar ook gepost en een screenie.. Misschien kan iemand er wat mee..
 
Ik heb al geprobeerd via ctrlr.org

http://ctrlr.org/index.php

Hij schrijft gratis midi vst controllers voor win en osx. Maar er stond blijkbaar niet genoeg informatie in de handleiding om de juiste parameters te vinden. Misschien hebben we wat meer geluk als we wat gezamelijk gaan zoeken zodat hij een midi vst editor kan schrijven...

Volgens mij heb ik in de handleiding van mijn DP/4+ alle midi CC's staan. Zal thuis eens even checken.

Heb zelf in mijn DAW (FL-studio) een shit load aan presets gemaakt met de CC's erin voor automation etc. Lekker omslachtig maar wel te doen. Een editor zou zooooooooooooooooooooooooooooooooooo veel relaxter zijn ;)
 
Als je er niet uitkomt, moet je da maar posten.. Maar op zich is het best simpel om te fiksen
 
die gast (een pool?) van ctrlr is geniaal gewoon, verdient een stambeeld.



voor wie hem een financieel duwtje in de rug wil geven:
http://ctrlr.chipin.com/ctrlr

nog maar $15 heeft het hem opgebracht..

Die gast is inderdaad erg goed bezig.. Stambeeld krijgt ie als die een ctrlr maakt voor de DP/4 die goed is :D
 
ssssshit, mijn midi doos werkt niet op os 9....iemand een esi m4u ruilen voor een op os 9 werkende midi doos met drivers op CD-rom?

grtzzzRb
 
Welk OS heeft je DP/4 brz?
 
Neej, denk het niet, want hij is om foutloos de DP/4 te editten afhankelijk van de laatste versie van het OS (1.15).

Hij zal het vast ook doen met OS 1.14 of een lagere, maar buggie.. De schrijver van de software geeft aan dat goede werking niet gegarandeerd is, gezien de sysex implementatie in de eerdere versies nog wat te wensen over kan laten..

hierom...

Is wel te koop op ebay, 1.15, als je die nog niet er op hebt staan, maar zo blijf je ntuulk wel investeren hehe...
In totaal was ik 25 euro kwijt voor de G4, 30 euro voor een werkende midi interface, geloof iets van 25 euro voor het OS, das wel prijzig, al vind ik het de investering waard, maargoed....
 
Er is ook niets te vinden, dat is een beetje het probleem. Maar er zit bij het programma een readme en faq enzo, dus je komt er wel uit. DP/4+ is geen probleem lijkt, zijn bijna identiek toch...

Ik krijg deze bestanden niet geopend......kan jij ze copy pasten hier?
En ik ben ermee bezig om het werkende te krijgen, dus er zullen wel meer vragen komen:)
 
Ow, ik lees net pas dat je iets gepost had. Ik wil ze wel posten, maar je kan ook ff zoeken naar Stuffit expander, die kan ze uitpakken....

Als da niet lukt, moet ik ze als ik thuis ben ff voor je posten...
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top