Nieuwe "Track"

M456

Ingeburgerd
Lid sinds
2 Maart 2009
Berichten
57
Ik post ook maar eens een track, genaamd "Track"..

Mijn mening over het nummer:

Positief:
-Basis (muzikaal gezien) klinkt redelijk.
-Meer pit erin, dan mijn vorige poging, tot iets "redelijks". (Als reactie op de comment van Metroid, bij mijn vorige nummer. Nog bedankt voor die comment...)

Negatief:
-Einde van "Climax" gedeelte is kut...
-Klinkt niet professioneel
-Verschrikkelijk gemasterd/gemixt.

Ondanks dat heb ik er toch redelijk wat tijd aan bestoken en ik vind de melodie vanaf 22s tot 44s wel pakkend, dus heb ik toch zin om het nummer te delen :D. Ik ben er ook wel "redelijk" tevreden over.. voor nu :D. Ik heb overigens geen enkel idee wat de bedoeling van het nummer is, het is niet als dance bedoeld (ondanks dat climax gedeelte dan), of trance, of (een hele slechte) tb-303 emulatie. (Ik luister trouwens ook bijna alleen IDM, dus dat zou een goede verklaring kunnen bieden :P) Ik hoop ooit aan drill 'n bass/breakcore/IDM muziek te beginnen, maar voor nu... Dit!

(Trouwens gemaakt in Reason 4, valt wel aan de pads te horen, waar ik dit keer slechts iets-veranderde standaard patches voor heb gebruikt, waardoor ze typisch Reason klinken (vind ik iniedergeval))

Ik vraag mij nu vooral af? Wat is het best aan het nummer en wat moet echt overduidelijk anders? Kritiek graag!
 

Attachments

  • Track.mp3
    3,1 MB · Bekeken: 70
Laatst gewijzigd:
Klinkt goed,heb onmiddelijk zin om er op te dansen,
ik zie dit nummer wel goed doen op een Goa fuifje of Dance parade,
misschien wat meer "raw" in wat sounds,maar verder zit het volgens
mij goed :-)
 
Ok, dat klinkt goed. Als ik over een paar maanden redelijke speakers heb (RP6 G2's) zal de mix van aankomende nummers een stuk beter worden (ik besteed er nu bijna geen tijd aan) en aangezien ik net vandaag eigenaar van een Korg Radias ben geworden (heb alleen nog geen geluidskaart voor input... of een fijne rewire host, voor midi out) zal ik eens kijken, naar het maken van diepe bass sounds etc, die nummers opvullen (hardware maakt het toch een stuk leuker :D).
 
Back
Top